Tommx Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 som emnetittel blir demo av The club klar i kvell til å lastes ner på Xbox Live. http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1524727.ece Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 som emnetittel blir demo av The club klar i kvell til å lastes ner på Xbox Live. http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1524727.ece Så akkurat trailer. Ser underholdene ut, men virker ikke som et "bra" spill. Men det ser ganske morsomt ut! DEMO SKAL LASTES NED Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har såvidt testa denne på PS3. Vel... Var ikkje so valdsamt bra akkurat... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Flere PS3-brukere hevder den var skikkelig døll. Så vi får se. Må jo teste. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 På Major Nelsons nettside står det at demoen er ute! Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Demoen kom ut for noen timer siden.... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Var ikke allverden men likte granateffektene Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det så jo skikkelig rævbelagt ut, men jeg begynte faktisk å le inni meg midt i traileren, det ble liksom komisk uten vilje. Men må selvfølgelig prøve det! Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 dere kommer bare til å bli skuffet. Ikke noe bra demo:( Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 kommer ikkje på live her så kan ikkje laste ned. er vell ikkje s¨farlig siden det høres ut som den suger Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Minner litt om Kane & Lynch i gameplay Det er jo kjempegøy online. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, får vel fyre opp 360'en no da. Skal testes i alle fall. Høres ikkje akkuratt ut som at det var noke tess, etter det folk seier her. Synd at det er så mange spill som går i vasken. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spillet er ganske kult i splitscreen, grafikken er grei, kontrollene er greie osv. Det største minuset er at jeg kjører CRT-tv, så jeg vet aldri hva slags granater jeg kaster. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det største minuset er at jeg kjører CRT-tv, så jeg vet aldri hva slags granater jeg kaster. Nei, det er det som irriterende med crt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel, det er sant da. Men det øket spenningen drastisk, spesielt når man prøvde å hive en røykgranat rett foran seg. Blir vel innkjøp av flatskjerm snart, vi lever jo tross alt i år 2008. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Demoen var jo dritbra. Det meste jeg fikk var noe over 4 millioner. Fant alle skullshots og secretshots til og med. Diggbart med headshots. Virker som om folk forventer et kane and lynch-type spill, og blir skuffet. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har ikke fulgt så mye med på previews og hype om dette spillet, så startet opp demoen med akkurat NULL forventninger. Men selv med ingen forventninger klarte det og skuffe. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 vil påstå at det var veldig dårlig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Får ikkje lastet den ned en gang her. Står bare på 1% hele tiden. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Likte ikke demoen noe spesielt, ikke helt min greie. Blir nok ikke et kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå