Thlom Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Andre gode nettlesere : * Mozilla * Netscape * Links * Nautilus * Konqueror Det finnes så mange =) Bare let Ja links er jo bare konge! bruker kun den jeg. Men fra spøk til revolver. Mozilla er ganske bra. Den jeg bruker i linux. great! Netscape er værste møkka jeg har vært borte i. Links er sjefen. Nautilus liker jeg ikke så godt. men er brukbar. Konqueror er bra. selv om det er noe med den som jeg ikke liker så godt. klarer ikke å sette fingeren på hva det er... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Andre gode nettlesere : * Mozilla * Netscape * Links * Nautilus * Konqueror Det finnes så mange =) Bare let Ja links er jo bare konge! bruker kun den jeg. Men fra spøk til revolver. Mozilla er ganske bra. Den jeg bruker i linux. great! Netscape er værste møkka jeg har vært borte i. Links er sjefen. Nautilus liker jeg ikke så godt. men er brukbar. Konqueror er bra. selv om det er noe med den som jeg ikke liker så godt. klarer ikke å sette fingeren på hva det er... Selv bruker jeg for det meste kun Opera og Links (i konsole). Men min erfaring med de andre er at Mozilla etter min mening er en suveren andre plass som nettleser med gui etter opera. nautilus er også greit men føler disse har større mangler ? Gjelder også galeon og voyager (qnx) Konqueror er etter min mening veldig korrekt i måten den viser sider på, men av en annen rar grunn kjører aldri programmer som bruker kdelibs stabilt på min maskin. - Det er vel grunnen til at jeg ikke bruker det også Netscape er funksjonsrik, men ekstremt treg i bruk. Men for all del dette er en god nettleser. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Andre gode nettlesere :* Netscape Netscape bra? nå har jeg hørt den også Lenke til kommentar
3PM Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hver gang jeg har prøvd netscape har den fucka opp pc'en , dagen og været! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg vil ha NORSK Internett Explorer!! Har gjort ALT for å få det, men det er altså helt UMULIG! Har lasta ned nye versjoner overalt, men INGEN funker! HJELP MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så last ned opera på nynorsk ffs!!!!!!! DUH! går det ann å bli så dum?!? OMG! neida.... men dette er off topic..? :D Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Vil du ha norsk, går du for Opera; fordi den er rett norsk, laga i Norge og den finnes på norsk. Den ser bra ut (det å er litt viktig...) Du kan laste ned skins til den, akkurat som i WinAmp. Den har innebygd ordbok Norsk-Engelsk. Den har innebygd søkefunksjon med bl. a. Google, Alta Vista og alle de andre store søkemotorene. Opera er faktisk det som NrK bruker og... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 liker opera... god opera, snill opera og genial med bork edition Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Opera er bra. Jeg har bare prøvd det et par ganger, men alt har funka slik det skal. Men det er ikke vanskelig å få tak i et norsk internett program. Man kan finne det på nesten alle download sider og alle hjemmepc cd'ene. Eller så kan du bestille start cd'en fra www.start.no , men du burde bruke opera da syntes jeg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hva skal man med andre nettlesere enn opera? det er jo genialt... enkelt og greit. end of discussion Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hva skal man med andre nettlesere enn opera? det er jo genialt... enkelt og greit. end of discussion Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Norsk OS... Fins linux på norsk? ms er no!,ja du hvet! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Er det meningen at Opera7 skal vise alle sider feil eller er det bare meg? Fikk litt lyst til å gå fra IE til opera jeg også, holdt ut i ca 15 minutter før jeg fikk akutt bendelorm.. Menyene på Skandiabanken.no var helt føcka opp, masse linjer i hytt og pine. Skrifta i svarene på dette forumet var jo helt tynt oppunder linja, helt jævlig å lese da... (ja, jeg er kresen) Savnet også en rask måte å flytte favoritter opp og ned på lista, i opera var jo det helt sinnsykt tungvint.. Kan noen vennligst si at jeg ikke har peiling på Opera? Saumfarte hele menyen etter innstillinger som kunne hjelpe men fant heller lite.. bare noen pingle "user options" eller no. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvis sider viser feil, så er det ikke Opera sin feil, men de som kodet siden. De kodet den sikkert for MSIE, som IKKE følger standardene, noe Opera GJØR. Opera kan du også confige mye mer enn MSIE, bare å lete. du kan også editere noen tekstfiler for å få andre søkemotorer osv. IKKE DISS OPERA! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Internett er skumelt. Kan pjate med eldre menn. :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Internett er skumelt. Kan pjate med eldre menn. :wink: Nå spammer du igjenn MrA| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå