jackka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg vil ha NORSK Internett Explorer!! Har gjort ALT for å få det, men det er altså helt UMULIG! Har lasta ned nye versjoner overalt, men INGEN funker! HJELP MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Opera er det eneste som duger... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 drit i IE, skaff deg mozilla Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Opera er det eneste som duger... indeed Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 finnes andre gode browsere en opera da. mozailla er jo greit det og ,selv om jeg bruker opera så er det mange som liker mozilla. IE er også bra for noen. DET er smak og behag FFS!! Lenke til kommentar
3PM Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Opera er bra det, men jeg liker explorer best fordi det er det jeg er vant til Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Opera er bra det, men jeg liker explorer best fordi det er det jeg er vant til du kan jo bare venne deg til Opera da, er ikke det mest avanserte jeg har vært borti Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 du kan jo bare venne deg til Opera da, er ikke det mest avanserte jeg har vært borti Blir som å gå fra notepad til f.eks. Word. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Blir som å gå fra notepad til f.eks. Word. Og det er .. framskritt? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Blir som å gå fra notepad til f.eks. Word. Og det er .. framskritt? ja Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Begynte å bruke Opera da versjon 6.05 var ute. Aldri vurdert å gå tilbake til IE. Konklusjon: Gå for Opera Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 "Gå" for opera? Skal da være grenser til hva man skal ta livet av seg selv pga... Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Slenger meg på "Bruk Opera"-bølgen :wink: Lenke til kommentar
CCB Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Opera er bra det...jeg har prøvd det en gang og det var så enkelt å lære seg. Pluss at det ikke er microsoft....heldigvis Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Opera 7.02 Bork Version er ute vett... (noe sånnt ihvertfall) det er litt skøy.. oversetter msn.com til Bork-språk Opera sin hevn mot Microsoft Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 slenger meg på den store "bruk engelsk" bølgen... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Opera er jo bare best da, ingen ting som slår mousegestures Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hva som er den beste nettleseren er opp til hver enkelt. Selv er jeg trofast til Opera. Det har med at jeg bruker flere OS. (windows, linux og bsd) opera finnes til alle disse. Dermed er det ingen spesielt stor overgang for meg når jeg skifter maskin eller lignende. men selvsagt er alle features også en meget godt pluss for opera. Andre gode nettlesere : * Mozilla * Netscape * Links * Nautilus * Konqueror Det finnes så mange =) Bare let Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå