ZIEVEN Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei. Jeg skulle hatt en lagd en bat fil som ligger på en minnestikk/ekstern harddisk som automatisk starter opp og tar kopi av filene på harddisken med unntak av systemfiler og windowsfiler. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vil anbefale deg å lære .bat-programmering selv, det er ikke vanskelig, du får svar på det du eventuelt vil lure på her på forumet, og sist, men ikke minst; du slipper å måtte irritere deg over eventuelle feil eller mangler en bruker har i bat-filen. Dersom du likevel ikke vil lære deg dette, kan jeg prøve på noe ettehvert Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 det er en god del jobb å lage dette da, jeg tror ikke jeg orker å ta dette nå. jeg får se hva jeg får tid til i morgen, men det er som sagt en god del jobb å lage det uten mer info om systemet... Lenke til kommentar
ZIEVEN Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 håper noen hjelper meg med dette Lenke til kommentar
ZIEVEN Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis vi begynner med det viktigste er at det et script henter ut alle doc. filene på harddiskene og lagrer den på usbminnestikken. filene kan ligge på div mapper og partisjoner. Og de skal kopieres over uten og beholde mappestruktur. Altså legge seg inn katalogen [minnestikken]:\backupdoc ---------------------------- Så er det det å få till at den starter opp f.eks. backup.bat filen på minnestikken når man putter denne i pcen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 du kan jo ta en titt på dette og dette? Lenke til kommentar
ZIEVEN Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 du kan jo ta en titt på dette og dette? så rimelig komplisert ut. får dem ikke helt til Lenke til kommentar
ZIEVEN Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Takk for hjelpen så langt. Jeg er blitt litt klokere. men hvordan får jeg kopiert filene LOC.BAT finner til en plassering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå