Istapp Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har Zelda: Twilight Princess og Resident Evil 4 til GC. Er det da verdt pengene å skaffe seg disse utenom til Wii? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan jeg vanskelig tenke meg. Er vel stort sett identiske spill utenom kontrollsystemet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vil egentlig ikkje si det er verdt det. Med mindre du absolutt VIL gjennomføre spillene ein gang til med eit litt koseligere kontroll system. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Er nok ikke verdt det nei, selvom spillene er bedre på Wii er det ikke så stor forskjell. Du får noen ekstra oppdrag på RE4, men de er ikke så mye å skryte av. Endret 8. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Takk for innspill, måtte bare få bekreftet at det egentlig er å hive pengene ut vinduet. Kunne tenkt meg å prøvt begge spillene på Wii, men tror ikke det blir noe kjøp nei. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Forskjellen på Zelda til Wii er bare kontrollen og det at spillet er speilvendt. Ellers lite. RE4 Wii Ed. inneholder alt hva PS2-utgaven hadde i tillegg, noe som muligens fansen vil sette pris på. Men det er nok kanskje like greit å spare det til det havner i billigbøtta. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Seriøst, spar pengene til Resident Evil 5 og neste spill i Zelda-serien. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har RE4 til både Gamecube og Wii. For meg var det helt klart verdt å kjøpe RE4 til Wii. I tillegg til at spillet inneholder en del mer - så er fps fantastisk å spille på Wii. På Gamecube spilte jeg gjenom spillet en gang. På Wii har jeg rundet det 4 ganger - RE4 på Wii er mitt favorittspill, enkelt og greit Men det er bare min mening...... Nå håper jeg det kommer flere bra fps spill til Wii! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har RE4 til både Gamecube og Wii. For meg var det helt klart verdt å kjøpe RE4 til Wii. I tillegg til at spillet inneholder en del mer - så er fps fantastisk å spille på Wii. På Gamecube spilte jeg gjenom spillet en gang. På Wii har jeg rundet det 4 ganger - RE4 på Wii er mitt favorittspill, enkelt og greit Men det er bare min mening...... Nå håper jeg det kommer flere bra fps spill til Wii! For meg var det også en lettelse å spille det til Wii kontra GC versjonen. Men for det første fikk jeg det som anmeldereksemplar, pluss at Gc versjonen min er NTSC, som gjør at jeg heller ville ha PAL Wii versjon. Så kort oppsummert er det ikke verdt det. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fant RE4 til 299,- på ekspert=) Absolutt verdt det, selv om jeg har det til GC. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Og jeg som nesten kjøpte det for 549,- på elkjøp. Syns ingen av "mine" experter har det. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gamecubeversjonen av RE4 ble rett og slett kjedelig etter jeg spilte det på Wii. Dessuten er det mye mer å gjøre der som er VERDT DET. Uten PS2 sin grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå