ZitHless Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hei. Jeg har en Apevia 550w ( http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=159722 ) og, jeg har hadt problemer med daten i det siste, så det har blidd mye flytting på kabler osv inne i PC-en. Men da jeg skulle slå på PC-en her en gang, så var den på i ca. 10 sek så slo den seg av, og jeg får ikke til og starte strømforsyningen lenger, har prøvd i 2 forskjellige datamaskiner. starter ikke uansett. Har prøvd og jumpstarte og, ingenting skjer, alt jeg klarer er hvis jeg putter en ledning mellom pin 19-20 tror jeg, da blir det LYS i vifta, and thats it. Det blir knitre/strømlyd når jeg pakker i strømkabelen, men det er liksom alt som skjer. Noen som har tips hva jeg kan gjøre? kan ikke returnere enda, da jeg har et skole-prosjekt som skal snart gjøres, og jeg må ha en datamaskin som starter da. Takk på forhånd for alle svar;) Ps: Det er strøm i hovedkortet, da det blir grønt lys som viser om strømmen er på Endret 8. januar 2008 av ZitHless Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, om du ikke får startet din egen maskin eller en annen med den strømforsyningen, ei heller jumpstartet den, så er antageligvis PSU gåen. Om du behøver maskinen din til skolearbeid, så burde du vel se om du kan finne en annen strømforsyning du kan bruke i mellomtiden. Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, om du ikke får startet din egen maskin eller en annen med den strømforsyningen, ei heller jumpstartet den, så er antageligvis PSU gåen. Om du behøver maskinen din til skolearbeid, så burde du vel se om du kan finne en annen strømforsyning du kan bruke i mellomtiden. Bruke en annen strømforsyning er ikke mulig. Det som var så rart var at den har virka hele tiden, men bare helt PLUTSELIG ble den ødelagt, uten lyd eller noe mystisk. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mest sannsynlig defekt ja. Garanti er det vel? Bare å sende inn- så ordner det seg helt sikkert. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er ikke uhørt at datautstyr plutselig slutter å fungere. Jeg hadde en strømforsyning selv som virket helt fint den ene dagen, og da jeg skrudde på maskinen dagen etterpå, var det bare sorg og elendighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå