Gå til innhold

Problemer med Logitech Z-5500 ? Kaputt?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nytt høyttalersett til min PS3 før jul. Nemlig Creative Z-5500. Det har fungert helt utmerket helt til i går.

Når jeg skulle skru på anlegget i går så reagerte det ikke, det lyste ikke i kontrollpanelet eller noe. Hva kan ha skjedd? Kan det være en sikring som har gått i anlegget?

(Ja, jeg har sjekket om det var strøm i kontakten. Siden pcen min står i samme kontakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har sjekket alt annet, så er det nok sikringen som har gått. Så kjøp nye sikringer, koster ikke så veldig mye :)

Jeg har jo ikke særlig peiling på hvordan man skifter en sikring på selve lydanlegget da? Jeg mente ikke at en sikring er gått hjemme, fordi det er ikke problemet.

Dette er jo en garanti sak.

Lenke til kommentar
Hvis du har sjekket alt annet, så er det nok sikringen som har gått. Så kjøp nye sikringer, koster ikke så veldig mye :)

Jeg har jo ikke særlig peiling på hvordan man skifter en sikring på selve lydanlegget da? Jeg mente ikke at en sikring er gått hjemme, fordi det er ikke problemet.

Sikringen finner du bak på subben, over av/på knappen.

Lenke til kommentar

Sikringen finner du bak på subben, over av/på knappen.

Okei. Takk. Hvor får man kjøpt en slik sikring da? Clas ohlson eller noe? Kan du vise hva slags type det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...