FenrisC0de Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hei! Har ikke en TV, men jeg har to PC-Skjermer. Den ene er en litt eldre 17" LCD skjerm med lyd inn/ut + integrerte høytallere. Jeg har VGA kabel til xboxen og spiller helt fint på denne skjermen med mine Grado hodetelefoner. Derimot har jeg jo mest lyst til å bruke min nyere 19" widescreen. Problemet er at denne ikke har lyd inn\ut eller høytallere. Er det noen løsning? Er det noen enkel måte å bruke hodetelefoner med Xboxen på? Mvh EDIT: Leste her et sted at du kan få kjøpt en slags adapter til den hvite og røde ledningen som henger fast i VGA kabelen. Hva slags adapter er det snakk om? Endret 8. januar 2008 av Lokii Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan skaffe deg ein slik kabel som dette(bare med omvendt plugger så du får plugget inn headset og lydkabler fra konsoll) http://www.ectech.co.nz/images/stereo%20rca%20m.jpg Husker jo ikkje ka ein slik kabel eg sikter til heiter, men eg fikk med ein slik med VGA-kabelen til min Wii. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det adaptere som går fra rød og hvit audio til vanlig minijack han følger med VGA-kabelen. Da kan du plugge den inn i f.eks. line in på PCen din og få lyd gjennom den. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Ønsker å kun bruke Xboxen og skjermen, ikke pc`en. Finnes det ingen minijack-til-hodetelefon adapter eller noe? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ønsker å kun bruke Xboxen og skjermen, ikke pc`en. Finnes det ingen minijack-til-hodetelefon adapter eller noe? Hva tenker du på da? En slags stasjon hvor du kan justere volumet, eller bare en overgang fra phono utgang (på xboxen) til minijack, så du kan koble til hodetelefoner? Isåfall er Mala sitt forslag ritkig. Finner mange kalber på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg trengte selv en sånn(2.1 system), og lette å både Spaceworld, Clas Ohlson og div nettbutikker uten å finne det som trengs, endte opp med at jeg lånte en som passer perfekt av en kompis. Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En sånn sak burde fungere Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nei, må være to 2 RCA hunnkontakter og 1 hunnminijack Endret 8. januar 2008 av Boff3n Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du ser etter en 3.5mm stero coupler f/f som er overraskende vanskelig å finne i norske butikker. Evt. en forgrener. Den ser rar ut i bruk til dette formålet men det virker. Endret 9. januar 2008 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eventuelt kan du kjøpe ein sånn, i prinsippet akkurat det same. Kan og kjøpe ein sånn og kjøpe ein 2xRCA F/F, det er nok meir vanleg enn minijack F/F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå