Gå til innhold

Den lille Futsal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stress og Stress... Selve finten er ikke så vanskelig men det tok uvanlig lang tid å mekke filmen :O

Dessuten så kjeda jeg meg og den kan kanskje være kjekk og ha ;).

Sleeper er forøvrig en effektiv finte også og kombinert med en SA ( scissor Akka ), så er den jævla effektiv.

Har jeg selv erfart, gidder forresten ikke å forklare, søk på youtube ;)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Hei!

Bumper denne tråden litt, men kanskje greit å skape litt liv her igjen!

Er på jakt etter en god futsal ball i disse dager, noen som har noen forsalg?

Har sett at de har brukt denne i VM: Teamgeist 2 Sala TB

615337_F_x_r.jpg

ellers søkte jeg på kelkoo og fant

disse!

Noen formeninger til hva som er bra, eller noen andre forslag?

Endret av - mOtz^ -
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei! Denne tråden må bli mere aktiv!

Ettersom vi har fått oss ny innendørshall og jeg har hallen til leie to timer i uken så har jeg lyst til å trene futsal. Jeg trenger futsal sko og ball. Er det noen som kan anbefale hva som er det beste utstyret?

Grunnen til at jeg er keen på futsaltrening er pga jeg er liten av vekst enda og vil utvikkle sterkeheten min som er teknikk. Jeg eier ikke fysikk, er 15 og er bare 1.60 cm høy.

Lenke til kommentar

jeg spiller futsal i denne skandinaviske indoor cupen som alle kan delta i. Spiller i den som foregår i kristiansand, desverre har vi ikke nok maratonpoeng(eller hva det heter) til å gå videre til sluttspillene som foregår mellom svenske, danske og norske lag. Elite lagene her nede spiller i vanlige grupper med oss, noe som er litt kjipt for oss andre. Blant annet Vågsbygd futsal, som har en del landslagspillere (tror jeg) spiller mot oss, er liksom ikke det gøyeste alltid :p Men Futsal er kjempegøy :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hvordan er det med divisjoner og påmelding av lag her i Norge? Jeg og noen kompiser har litt lyst til å bare danne et lag og meldes oss på en div. eller noe på siden av fotballen, er dette mulig? Eller må man søke om å opprette et idrettsforbund og alt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...