Gå til innhold

Den lille Futsal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst til å begynne på ett seriøst futsal lag, men ingen her oppe som har det. :(

Du er ikke aleine om det ...

Skal vi starte ? :p

Kom til Bergen så er jeg med! ;)

Han karen bor i Molde, og det er ikke så veldig langt fra her. Vi kunne startet diskusjons laget ^^.

Lenke til kommentar
spilte futsal cup i dag , vi tapte alle kampen. Og for første gang i livet mitt fikk jeg rødt kort. En dude klinte til alt han kunne, jeg hold hendene mine intill magen, og snudde meg rund men ballen traff hånda mi og da fikk jeg rødt kort :p

Gratulerer med dit første røde kort, det var vell egentlig veldig urettferdig også ?

Lenke til kommentar
spilte futsal cup i dag , vi tapte alle kampen. Og for første gang i livet mitt fikk jeg rødt kort. En dude klinte til alt han kunne, jeg hold hendene mine intill magen, og snudde meg rund men ballen traff hånda mi og da fikk jeg rødt kort :p

Gratulerer med dit første røde kort, det var vell egentlig veldig urettferdig også ?

Høres ganske så urettferdig ut ja!

Coca cola cup er en ide, skal undersøke.

Lenke til kommentar

Ja det var veldig urrettferdig ja, men jeg bare begynte å le også gikk jeg av banen, var ikke så lenge av kampen uansett :p

Lenke til kommentar

Varsle da om du trenger en spiller ^^ :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Konge med en futsal-tråd her inn

I Brasil er futsal omtrent like vanlig som vanlig fotball, og mange av de store spillerne har brukt mye tid innendørs og med futsal-ball. Derav den ypperlige teknikken.

Robinho spilte selv futsal helt fram til han var 16 før han begynte med vanlig fotball. Og man ser jo hvor det har bragt ham :)

Liker selv futsal veldig godt fordi banen alltid er forutsigbar, ikke som ute da ballen plutselig kan få en sprett.. Merker det er veldig godt for teknikken (spill på små flater spesielt)

Lenke til kommentar

Futsal er så rått!

Jeg og noen kompiser startet et eget futsal lag som vi kallte "Santos". (Ja, kjempeorginalt). Vi kjøpte fullt draktsett og ble med på den årlige KRIK nattcupen her jeg bor. Den cupen er et av årets høydepunkter for meg. Det pleier å være mange påmeldte lag og det er turnering hele natta. Skikkelig status å være årets vinner av "nattcupen".

Santos tok forøvrig sin tredje nattcup-seier på rad i år. :p

Lenke til kommentar

Futsal er genialt.

Lite orginalt og kreativt funnet på men allikevel så forskjellig fra vanlig fotball.

Jeg spiller ikke organisert, men jeg drar stadig opp på gymsalen på skolen med venner og trener der.

Fett å finte, spesielt når man kan stå stille å ydmyke motstanderen ved å ta f. eks. Scissor Akka hvis noen vet hva det er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...