SurfingElite Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Søkte og fant kun en dårlig tråd fra 05 om futsal og tekte det kunne være greit å starte en ny Noen som spiller Futsal her? Har begynt å like Futsal bedre enn vanlig fotball og jeg klarer meg nesten ikke en dag uten det. Spiller du på et organisert lag, eller kun på lek? Oppdatering på første post kommer senere Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg synes Futsal er veldig morsomt og se på og å spille, men spiller ikke på noe organisert lag, det jeg liker med futsal er at folk tørr og utfordre stadig vekk og kan komme med helt utforutsigbare finter, fryktelig gøy å se på ^^ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Futsal er dritgøy Spiller på ett ganske bra lag. Kom til semien i fjor(i ccc) som 15åringer og fikk stort oppslag i avisa og greier Endret 8. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har lyst til å begynne på ett seriøst futsal lag, men ingen her oppe som har det. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi har et lag som melder seg på cupper i ekeberghallen for det meste, ikke no spessielt serriøst lag men futsal er morsomt. Man blir så leken når man spiller det, det blir ås lett å ta finter, eneste problemet er når ballen "sitter fast" i bakken Ellers så spiller vi noen cuper i året med fotballaget. Også har vi en futsalcup i friminnutene på skolen, veldig gøy, og spessielt gøy og luke noen siden hele skolen ser på og roper: "OOOOOOOOOO" Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Hvilken futsall ball spiller dere med? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Altså nå har ikke vi en egen ball så det er de som styrer cupen sin balle eller motstanderlaget sin, men nå skal det sies at vi er egentlig fotballgutter så det er litt uvant men det kommer seg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal mest sansynlig spiller mesterskap i futsal i Pennsylvania US, snart. Kjøpte meg nettopp Nike Rolinho Principal Parquet som jeg er ganske fornøyd med. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns futsal er meget gøy. Spesielt å se på. For de som vil se på futsal kan de jo søke på Falcao, futsal på youtube. Helt syk spiller Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er futsal fotball innendørs? Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fra wiki: Futsal er den mest brukte internasjonale betegnelsen på innendørsfotball, og er en sammenstilling av spansk futbol de salon. I Norge drives aktiviteten av den skandinaviske futsalbevegelsen IFS Indoor Football Scandinavia, grunnlagt og ledet av brødrene Frank og Kurt Hartvedt. IFS er medlem av Det internasjonale futsalforbundet (AMF). Spillet ble først organisert i Bergen i 1998, men har etter hvert fått avdelinger i København og Stockholm og i fem storbyer i Norge. IFS driver breddeserien Scandinavian Indoor Series (Combitel Cup) og Futsal Elite Scandinavia (Combitelserien). Over 17 000 lag har vært registrert siden 1998. Over 30 000 spillere deltar årlig. IFS administrer også den norske landslagssatsingen. Norge deltok i VM i Paraguay i 2003 og EM i Hviterussland i 2004. I 2006 deltok Norge i EM i Spania der de tok en 5. plass og dermed kvalifiserte de seg for VM i Argentina 31. august–9. september 2007. Norges Fotballforbund planlegger oppstart av utvidet futsaltilbud i Norge. Coca-Cola Cup vil fortsatt bestå, men det vil bli etablert eliteserie basert på regionale kvalifiseringer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ah, var det jeg trodde. Om vinteren trener laget mitt inne, så jeg har tydeligvis en del erfaring med dette spillet. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Futsal er kjempe gøy! ..ikke noe organisert lag dessverre.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Ah glimrende! Nå er jeg klar for Pennsylvania Championship i Futsal! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ah glimrende! Nå er jeg klar for Pennsylvania Championship i Futsal! grattis! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har lyst til å begynne på ett seriøst futsal lag, men ingen her oppe som har det. Du er ikke aleine om det ... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som vet om noen store turneringen i Norge til neste år? Har lyst å starte et lag i Bergensområdet til sommeren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vi har et eget realfagslag på Gløshaugen med navn Numeri Primi. Per dags dato har vi vært med i to turneringer i Trondheimsområdet. Vi har naturligvis ikke vunnet en eneste kamp enda (forbanna 17-åringer med stålkondis, yarr!). Klubblogo: WAR NUMERI PRIMI 2008!!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har lyst til å begynne på ett seriøst futsal lag, men ingen her oppe som har det. Du er ikke aleine om det ... Skal vi starte ? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har lyst til å begynne på ett seriøst futsal lag, men ingen her oppe som har det. Du er ikke aleine om det ... Skal vi starte ? Kom til Bergen så er jeg med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå