Keylar Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, er 21 år og har en bror på 16. Jeg har endel fritid nå da jeg jobber lite i en periode(jobber kveldskift forøvrig) og jeg sitter ofte oppe om natten etter jeg kommer hjem fra jobb(Bor hjemme fortsatt) og da ligger min bror som regel å sover, men i det siste sier han at han ikke får sove så han kommer inn til meg å ser hva jeg driver med etc og så ender det opp med at han går tilbake til sitt rom å ser på en serie eller no 3 om morgenen når han skal stå opp 6 for å gå på skolen!. Tror dere at jeg som sitter oppe "frister" han til å spille på dataen eller gjøre annet så sent på natten?. Hvis jeg er en del av grunnen til han ender opp med å sove 1 time pr natt fordi jeg sitter oppe å leker så går jeg heller å legger meg hvis det skulle hjelpe. Å si til han at han skal gå og legge seg "kan jeg bare drite i " som han så elegant sa til meg, brødre er vel ikke de man hører så veldig på i den alderen når det gjelder leggetider osv. Noen tips? Mvh Meg Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm... Det er ikke mye du kan gjøre for å få ordnet dette... Muligens overvåke han litt bedre? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vist han faktisk går på skolen og har fulle skoledager, så vil han nok fort se at dette går ikke. I korte perioder går det å sove så lite. Men ikke til vanlig. Beste medisinen er å la han gå shittrøtt på skolen. Vekke han vist han sovner hjemme. Og tving han ut døren neste dag. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tving han opp ja. Funker flott! Og IKKE la han legge seg før det blir kveld. Lenke til kommentar
winnie91 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Som sagt før i tråden fungerer ikke lite søvn over lengre perioder. Det tar ikke lang tid før han rett og slett ikke klarer mer (he´s just a guy, huh? ;p) Men å sove på dagen hjelper ikke på nattesøvnen, akkurat (Noe jeg bittert fikk erfare i natt!) Jeg går selv på skole, og det virker som det er ganske vanlig å være våken lenge om nettene, spesielt hvis man er gutt.. CS og WoW tar visst opp mye tid? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 støtter det som har blitt sagt over her, går ikke å sove så lite over lange perioder (snakker av personlig erfaring ), bare la han holde på, han må gi opp snart uansett Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Ok, får se hvordan det går. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hehe.. Jeg må si meg uenig i at det ikke går. Jeg jobber fulltid på skift. Jeg legger meg tidligst i 3 tiden, uansett når jeg skal på jobb, og det går veldig fint. Er like uthvilt om jeg sover 2 timer eller 10. Har holdt det gående sånn i snart ett år.. Og ja, selvfølgelig sover jeg til godt ut på dagen når jeg først har fri. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kanskje du bør gjøre foreldrene dine klar over problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå