Gå til innhold

vanlig pc tastatur til PS3

Illyria

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Det går faktisk også med vanlig trådløst usb-tastatur/mus, jeg kobler sender/mottakeren i usb-porten i ps3 og tastatur/mus funker utmerket. Senderen til det billige Logitech-utstyret mitt er dog litt svak :p

Lenke til kommentar

Så bra, skulle til å lage en slik tråd. :)

Så, med dette produktet: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....35&cid=5721 så kan jeg koble meg til ps3'n og bruke det? Jeg tenkte først å kjøpe et bluetooth tastatur og mus, men broren min har en slik liggende hjemme. Jeg har tenkt å streame fra PC-en til ps3'n.

EDIT: Skjer med at jeg ikke får opp url'n til produktet da? Det er ihvertfall Logitech Cordless Desktop Ultra X

Endret av phunkie
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Går det ann å spille f.eks. CoD4 med mus og tastatur på ps3?

Nope! Det går ikke ann..

Noen som har DiNovo mini tastaturet som kan dele erfaringer om dette tastaturet?

Les litt lengre oppe så ser du det. Nei, det går ikke.

Lenke til kommentar
Les litt lengre oppe så ser du det. Nei, det går ikke.

Hvis du sjekker ut svaret under så ser du at det er forskjellig fra spill til spill.

dessverre ikke i CoD4..men i UT3 så kan du

Har du en liste over hvilke spill det er mulig å bruke tastatur og mus? Går det f.eks an i det kommende BF:Bad Company?

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig de begynner å legge inn støtte for mus/tastatur i nye spill, hadde gitt meg mye mer glede å spille FPS spill på PS3'en da.

Kan da ikke være så utrolig tidkrevende å få til det, og er nok mange som hadde satt stooor pris på muligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...