Illyria Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei! Har tittet litt rundt men har ikke funnet noe PS3 tastatur. Så lurer på om jeg kan bruke et vanlig pc tastatur med USB til PS3? Og kan jeg da også bruke en vanlig mus? til f. eks internett browseren Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ja jeg bruker Logitech G11 tastatur og MX 518 mus og det funker perfekt Bare til å plugge i USB portene hos PS3en så skal det nok funke ja Endret 8. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 du kan og bruke alle blåtann enheter om du sitter langt fra tven så slipper du kabler.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Går det ann å spille f.eks. CoD4 med mus og tastatur på ps3? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nope! Det går ikke ann.. Noen som har DiNovo mini tastaturet som kan dele erfaringer om dette tastaturet? Lenke til kommentar
aMo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det går faktisk også med vanlig trådløst usb-tastatur/mus, jeg kobler sender/mottakeren i usb-porten i ps3 og tastatur/mus funker utmerket. Senderen til det billige Logitech-utstyret mitt er dog litt svak Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja men bare logitech tastatur fungerer da Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Så bra, skulle til å lage en slik tråd. Så, med dette produktet: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....35&cid=5721 så kan jeg koble meg til ps3'n og bruke det? Jeg tenkte først å kjøpe et bluetooth tastatur og mus, men broren min har en slik liggende hjemme. Jeg har tenkt å streame fra PC-en til ps3'n. EDIT: Skjer med at jeg ikke får opp url'n til produktet da? Det er ihvertfall Logitech Cordless Desktop Ultra X Endret 11. mars 2008 av phunkie Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hva har streaming fra pcen med mus og tastatur og gjøre ? er jo ingenting du streamer som er vits å bruke mus og tastatur på.. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan bekrefte at Logitech DiNovo Edge funker fint både mot den interne blåtannen i PS3 og med USB-dongle. Da får du mus og tastatur i ett. Anbefaler dette tastaturet på det varmeste (selv om det er ganske dyrt) Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er det mulig å spille med tastatur og mus på PS3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Går det ann å spille f.eks. CoD4 med mus og tastatur på ps3? Nope! Det går ikke ann..Noen som har DiNovo mini tastaturet som kan dele erfaringer om dette tastaturet? Les litt lengre oppe så ser du det. Nei, det går ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Går det ann å spille f.eks. CoD4 med mus og tastatur på ps3? dessverre ikke i CoD4..men i UT3 så kan du Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Les litt lengre oppe så ser du det. Nei, det går ikke. Hvis du sjekker ut svaret under så ser du at det er forskjellig fra spill til spill. dessverre ikke i CoD4..men i UT3 så kan du Har du en liste over hvilke spill det er mulig å bruke tastatur og mus? Går det f.eks an i det kommende BF:Bad Company? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg håper virkelig de begynner å legge inn støtte for mus/tastatur i nye spill, hadde gitt meg mye mer glede å spille FPS spill på PS3'en da. Kan da ikke være så utrolig tidkrevende å få til det, og er nok mange som hadde satt stooor pris på muligheten. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 det går ann å spille cod4 og alle de andre fps spillene med tastatur og mus er en tråd om det her SplitFish FragFX - egen mus med mousepad XCM XFPS Rateup - adapter for vanlig mus og tastatur. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ouch, det er derfor visse personer er mentalisert overkill gode i CoD4.. (O.o) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er det ikke no sånt no at tastaturet du bruker må være av logitech eller no ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nei, det må ikke være Logitech. Jeg bruker Logitech nå, men før brukte jeg Microsoft og det funket veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå