FNZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare jeg som får demoene jeg laster ned fra US Store i Svart/hvitt? alle andre spill og demoer lastet fra eu store funker fint Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Bare jeg som får demoene jeg laster ned fra US Store i Svart/hvitt? alle andre spill og demoer lastet fra eu store funker fint Hmmm, det har i hvertfall aldri skjedd meg på verken EU eller US store. Endret 8. januar 2008 av qweac Lenke til kommentar
FNZ Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) nej RGB, og har ikke 576p engang. Tror det heter Standard PAL. Endret 8. januar 2008 av espenakro Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da så. Du kjører PAL, som er 576i. Når du oppgraderer til HDTV med HDMI, forsvinner problemet, da HDMI er en standard verden over. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg bruker vanlig RGB og har ingen problem med fargene på demoer fra us store. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke alle tver støtter ntsc som er bilde formatet i usa! sikkert derfor, men men! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er nok noe i det akrabra sier, de fleste widescreen skjermer støtter vel ntsc, min er gammel og støtter det hvertfall Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 nej RGB, og har ikke 576p engang.Tror det heter Standard PAL. Eg har RGB og Standar PAL, men akt er normalt med meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå