turbo42 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Dette innlegget er redigert fordi jeg brukte store bokstaver i tittelen. Jeg beklager på det sterkeste hvis noen opfattet det som om at jeg skrek til dem og beklager også mitt ganske ironiske utsagn her nå. Får ikke til å slette hele innlegget så om admin vil gjøre det for meg hadde det vært fint. Les heller: jeg er så sint. Endret 8. januar 2008 av turbo42 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Endret 8. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg