Gå til innhold

Frost Mage - hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem med min Frost Mage som jeg tror flere opplever. Det er rett og slett armor. Umulig å overleve, noen ganger blir jeg til og med 1 hit KO'ed. Har en LVL 39 som er utrolig dårlig. Klarer ikke å overleve noen få slag. Jeg vet at meningen med Mage er å ikke bli truffet men det skjer alltid at en du ikke ser angriper eller så kan de altids bruke stealth i PVP.

Det jeg lurer på er om dette blir bedre etterhvert. Og et annet problem er at Mage er gjo liksom den beste spellcasteren men når jeg gjör PVP mot Shaman og Druid så taper jeg alltid. Shaman kan bare bruke chain lightning interruption og lightning bolts. det blir umulig å slå han totemene er utrolig irriterende da de gjör skade og gjör at spells bruker lengre tid.

Nå er Mage rett og slett DRITT. Blir det bedre når jeg kommer opp i level? Eller blir det bare enda verre?

Tror jeg sletter Magen min og starter på en Resto Shaman eller Resto Druid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke slett den hvertfall. Men mages får jo Frostbarrier og flere instant casts på høyere lvls. F.eks Ice lance som pwner rompa av folk flest hvis du har frost nova oppe.

Problemet er at alle De instant casts som mage bruker til å beskytte seg med har himla lang cooldown

Endret av Lene3
Lenke til kommentar

Ikke stopp på magen, bare fortsett.

Drit i pvp fram til ca. level 60 :)

Du tenker vel på rogues som ambusher deg osv når du sier 1hit?

Fordi rogues er overpowered til rundt level 60-65, men lover deg at mage blir mye bedre etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Ikke stopp på magen, bare fortsett.

Drit i pvp fram til ca. level 60 :)

Du tenker vel på rogues som ambusher deg osv når du sier 1hit?

Fordi rogues er overpowered til rundt level 60-65, men lover deg at mage blir mye bedre etterhvert ;)

Tenker mest på Rogues og Druids i cat form som bruker stealth

Endret av Lene3
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Men Mage blir en av de sterkeste klassene når du kommer opp i lvl.

Har selv en Rogue på lvl 70 (ja Rogue er imba pvp atm) og vet at en godt spillt frost mage er vanskelig å ta.

Mage er en VANSKELIG klasse å spille i pvp men når du først er god så er du knallgod.

Bare fortsett, mage er gøy. Spiller av og til på en venn sin mage, knall gøy å holde på med aoe i bg og så følge på med icelance kite.

Shammy er ganske imba opp til lvl ca 60, på lvl 70 så er de ikke vurdert som noen særlig god pvp klasse.

Shammy dreper deg på purge -> Earthshock

Ikke mist motet.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Class balance varierer med levlene. Det kan virke urettferdig at magen din tåler lite, men du får nok hevn på level 70 skal du se ;)

Lenke til kommentar

Tror problemet ditt er en blanding av gear, skills og talents. Tror rett og slett du har gjort noen feil her, jeg hadde ikke problemer med det når jeg levlet. Mage har minst armor i spillet, men på f.eks vanlige mobs blir du som oftest ikke truffet i det hele tatt så lenge vi snakker melee. World PvP var heller ikke noe problem, ganske sikker på at jeg ga mer gank enn jeg fikk = )

Men hvis du blir 1hit KO'ed så har du nok møtt twinks (lvl x9 med beste gearet og enchants) i WSG /AB. Har en 39 firemage twink, kan lett oneshotte folk med zerker buffen (1,5k-1,7k pyro crits + ignite). Ingen classes har sjangs mot twink uten å bra gear, så ingenting nytt der.

Sånn på siden, har levlet warrior, druid og mage. Hadde myye mindre corpseruns under leveling med magen (cloth) enn warrioren (plate). Så armor er egentlig ikke et problem = ) Er ikke noe poeng i å gå i battleground før lvl 70 uansett, med mindre du vil twinke. Du blir ganske lei av å bli two og tre shotta til stadighet.

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet med min mage. Hadde en tendens til å velge kun int-gear og ble et veldig lett bytte etterhvert(lav hp og lite armor). Men jeg fortsatte bare å lvle og jeg trives veldig mye bedre på 70 med riktig gear. Mage er jo den klassen med minst armor, sånn er det bare. Men det betyr ikke at du er dømt til å alltid være et lett bytte. De gjør jo gjengjeld mye skade så man kan jo ikke få alt heller. Eller rettere sagt, vi kan ikke være warlocker alle sammen :whistle:

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...