thunstad Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har bestillt meg ASUS A7N8X Deluxe og lurer på hvilke drivere jeg skal legge inn. På ASUS sin hjemmeside er de nyeste driverene 1.16 mens NVIDIA sin hjemmeside har 2.03 som nyeste driver. Hvem av driverene skal/bør jeg bruke? Hva er forskjellen på disse driverene? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 tja, hvis en omsider er så heldig å komme inn på Asus sine sider, så sier de: > Due to different naming rules, this 1.16 driver, though named 1.16, is still newer than the one on NVIDIA website. < og har release-dato 29.01. - vet ikke om Asus mekker disse all-in-one driverne sjøl ? I tilfelle ville jeg valgt de, selv om ikke Asus advarer mot nVidia driverne. . Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg bruker Nvidia sine 2.03 og de funker fint de. Og jeg må bruke Nvidia sine i linux for Asus har ikke brydd seg med oss med linux Trur nok begge funker, og det er vel ikke stor forskjell på dem, trur det er nyere Soundstorm drivere i 2.03 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 snufs, noen butikker som har det kortet inne? og en barton 2500 ? meg vil haaaaaa hehehe Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 nvidia sine funker bra. av en grunn står hardisken min oppførst som SCSI. Lenke til kommentar
Ellution Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg la inn Nvidia sine og Windows ville ikke starte, fikk bare en svart skjerm under oppstarten. Gikk tilbake til Asus sine og de funker best for meg. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg la inn Nvidia sine og Windows ville ikke starte, fikk bare en svart skjerm under oppstarten. Gikk tilbake til Asus sine og de funker best for meg. Hehe dette har skjedd med endel folk, inkludert meg. Fikses med å gå inn i safe modus etter at du har lagt inn disse driverne, reboote igjen, og så funker det. Rare greier ? Neida :wink: Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Due to different naming rules, this 1.16 driver, though named 1.16, is still newer than the one on NVIDIA website. La også merke til at ASUS mener sine drivere er bedre enn de nyeste NVIDIA driverene, men ASUS sine siste drivere ble utgitt 29.01 og NVIDIA sine siste ble utgitt 30.01. Tenkte kanskje det var noen der ute med ASUS A7N8X DELUXE hovedkort som har testet begge og kanskje merket noe forskjell. Hvis ikke får jeg vel teste dem selv når kortet mitt kommer. Lenke til kommentar
PlexIcon Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Asus sine 1.16 drivere kan lastes ned herfra: http://www.m3dzone.com/files.php?directory...y=Drivers/ASUS/ Er det bare hos meg Asus sine sider går sinnsykt tregt? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Vell siden det er Nvidia sitt Chipsett så er det de som har mest peiling på hvordan de skal få det til og gå perfekt. ASUS tar den nyeste Nvidia drivern og modifiserer den til og passe akkurat dems HK. Dette tar som regel litt tid og dermed er jeg rimelig sikker på at Nvidia Drivern er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå