Gå til innhold

LG KU990, lurt valg?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil, og har nesten bestemt meg for LG KU990, men er litt usikker. Er det noen som har testet telefonen, evt. har den? :D

Legg gjerne ut bilder/video tatt med telefonen. :thumbup:

Endret av Kjellfj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var og kjøpte meg en iPhone tidligere i dag. Jeg vet hva jeg gikk til, og jeg er fornøyd. Kameraet er helt greit, men det er jo ikke noe å hoppe i taket for. Valgte iPhone fremfor Viewty mest pga. muligheten til å legge inn programmer (med litt modifisering..) og prisen. Jeg betalte £270 for min iPhone her i UK. Det vel rett over 3000. Sparte noen hundrelapper i forhold til LG'en - som jeg også har siklet en del på.

Og vær ppmerksom på dette: Hvis du kjøper en ny iPhone fra butikk i dag, må du vente en måneds tid før det er mulig å låse den opp med software (forhåpentligvis..). Hvis ikke må du modde litt simkort, noe som koster deg noen hundrelapper ekstra.

Lenke til kommentar

Har ku990 selv og synes dette er en veldig god telefon. Den er nok noe treigere i menyene enn mange andre telefoner, men det er ikke værre enn at du legger merke til det, og for min del synes jeg ikke det er noen ulempe. Kameraet er vel OK, Det er nok neppe det beste kameraet du finner i en mobiltelefon, men den er høyt der oppe. Den store fordelen er vel skjermen. Den er ganske stor og klar, og du kan se spillefilmer på denne, og dermed har du en god erstatning for mediespillere.

For bilder og video tatt av telefonen vil jeg anbefale at du sjekker ut amobil.no sin egen test av telefonen. Der ligger det bilder tatt av telefonen, samt video.

Når det gjelder video opptak så funker dette greit, dog 120fps funksjonen krever enormt med lys, slik at selv innendørs med "normal" belysning blir videoen veldig mørk.

Nå babler jeg veldig mye, men for å summere ganske fort: Skriver du MASSE sms kjøper du en annen telefon, ellers vil jeg ikke nøle med å anbefale denne telefonen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva folk mener med at den er treig i menyene for det har ikke jeg oppfattet.

Mye av grunnen til dette er nok at det du bruker mest kan startes med et trykk.

Ting jeg elsker med telefonen:

- Støtter veldig mange formater når det kommer til multimedia.

- Veldig god og stor skjerm.

- Er en drøm å skrive meldinger med (i qwerty modus).

- Supert kamera og kanskje den tøffeste funksjonen av alt - Den kan ta opp video i slow motion (120 FPS).

- Batterikapasiteten er overaskende god med tanke på den store skjermen.

- Veldig rask og oversiktlig kontaktliste.

Ting jeg ikke liker:

- Har ikke beskyttelse for kameraet.

- Litt trøblete hvis du vil ha minnekort over 2GB.

- Ikke mulighet for å velge volum på alarm.

- Må av og til restartes hvis du skal koble den opp mot PC.

Karakter: 5

Lenke til kommentar
Har du sett på Nokia N82 eller N95 8GB? De anbefales begge på det sterkeste!

har ikke spesielt lyst på Nokia.....har en N73 Music Edition....den har blitt skryti høyt opp i skyene av mange men jeg synes bare den er elendig :thumbdown:

den utrolig treg, Snakes pleier ikke alltid å fungere, og kameraet skuffer stort.....det eneste jeg er fornøyd med er vel egentlig musikkavspilleren....den er god :thumbup:

takk for svar alle sammen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...