Gå til innhold

Tråden om Siemens Mobile, jeg savner dem virkelig!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenkte jeg skulle opprette en tråd for oss som virkelig savner Siemens Mobile og deres nydelige mobiltelefoner. Lenge var de en stor produsent av mobiltelefoner, men er for lengst gått konkurs.

Her kan man mimre og dele sine erfaringer med andre som har hatt gleden av å eie en mobiltelefon fra Siemens og Benq-Siemens!

Det jeg først tenker på når noen nevner Siemens er alle de forskjellige modellene av dette merket jeg kjøpte. Gleden av å kjenne på en Siemens var alltid stor ettersom de lagde svært pene og robuste mobiltelefoner. Noen mener at gleden stoppet der, grunnet mangler i en rekke av telefonene deres. Trege menyer ble etter hvert et kjennetegn for Siemens sine mobiltelefoner, men spør du meg lå det en slags sjarm i akkurat dette. Siemens var også alltid blant de første ute på markedet med ny teknologi, på både godt og vondt. De var blant annet ute med den første mobiltelefonen utstyrt med en MP3-spiller og muligheten for å utvidde minnet ( SL45), og ikke minst en av de første megapixeltelefonene (Siemens S65.)

Hver gang Amobil testet en Siemens telefon hadde hvertfall jeg vanvittig høye forventninger til at denne gang skulle vi se en Siemens telefon som virkelig gikk til topps, men dette skjedde vel aldri. De fleste modellene fikk 4 i terningkast, men noen klarte steget opp til karakter 5.

Som nevnt lenger oppe i teksten, del deres minner og erfaringer med de ulike mobiltelefonene Siemens Mobile og Benq-Siemens produserte! Fra en skikkelig Siemens fan!

post-82741-1199746711_thumb.jpg ( Siemens avskjedsgave ( SL75)

post-82741-1199746773_thumb.jpg Benq-Siemens nydelige EL71.

Endret av enterhaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De erfaringene jeg har med Siemens er veldig bra.

Hadde 2 stk M65 og 1 M75.

Jeg var mest fornøyd med M65, som var veldig solid, og kunne brukes som sykkel computer. Veldig kjekt

Så gikk jeg over til M75 som hadde 1.3 mp kamera, blåtann, minnekort og bedre skjerm. Solid telefon det også, men ble vel aldri helt bekvem med den.. Men god telefon var det.

Så savner igrunn telefonene fra Siemens, om de hadde fortsatt på M serien så tror jeg de kunne nådd langt.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...