Gå til innhold

Er Acer P223W en bra skjerm?

Din_Laban

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe Acer P223W til jobben. Kikket på dens mindre brødre: P193W og P203W hos Datakjeden. De sto ikke å gikk med bilde, men jeg syntes de så meget stilige ut. De kjentes veldig lette ut da jeg løftet på dem i tillegg, men om det er negativt er en helt annen sak.

Er det noen som bruker disse, og har synspunkter på dem? Er de bra til prisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke så mye å sammenlikne med, så det er vanskelig å si hvor bra den er i forhold til andre skjermer.

Men den er i hvert langt bedre enn skjermen jeg har på jobben når det gjelder fargegjengivelse og innsynsvinkel (Dell E228WFP).

Som jeg skrev i en annen tråd her inne så er det slik at baklyset "skinner gjennom" rundt kantene av skjermen på mørke områder (men dette skjer kun på den ene av P223W-skjermene jeg har).

Grunnen til at jeg valgte denne skjermen var at den så stilig ut, hadde ok pris (2700 på Elprice) og at den var tilgjengelig i en lokal butikk. Elkjøp, Lefdal og Expert hadde ingen tilsvarende skjermer til den prisen (bare uten DVI)....men så at Expert hadde en Packard Bell 22" med DVI til 2000 nå på januarsalget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...