Gå til innhold

Kompletts henteautomat i Oslo

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har planer om å handle litt hos Komplett, og lurer på om noen her har erfaring med henteautomaten som står på Oslo S. Så langt jeg vet er det bare Komplett som har avtale med Posten om å bruke denne. Ser at fraktkostnaden blir nesten dobbelt så mye som billigste servicepakke med Tollpost, men Komplett sier at den skal være framme samme dag dersom man bestiller før kl 10. Synes nesten dette høres for godt ut til å være sant.

Som sagt tidligere i tråden, setter jeg pris på om dere som har erfaringer med slike automater deler disse. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi fikk det dagen etter, selv om varene ble bestilt før klokka 10. Info om pin-koder og slikt kom faktisk mer enn 24 timer etter bestillingstidspunkt. Komplett skyldte på Posten, noe jeg ikke betviler i det hele tatt, men vi fikk uansett igjen den ekstra frakten vi betalte for å få tingene samme dag. Dette var i forrige uke, for øvrig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, jeg bestilte varer fra komplett i morges og de ble sendt nesten umiddelbart. Heia Komplett!

Posten er det litt verre med. Sporingsinfoen viser meg at pakka ankom automaten klokka 1330 i dag, men jeg har enda ikke mottatt SMS/epost med hentekode. Hurramegrundt :hrm:

Lenke til kommentar

Har selv brukt postautomaten ved flere anledninger og må si at det er en utrolig fin ting om man skal bestille en vare og må ha den kjappt. Er pakken forsinket, skyldes det nok mest posten. Selv opplevde jeg en pakke fra komplett ikke kom (skulle ha kommet i postautomaten iforgår men posten rotet det til og la det i postautomaten som befinner seg hos komplett (sandefjord), fikk heldigvis pakken i rett boks idag:D

Lenke til kommentar
Vel, jeg bestilte varer fra komplett i morges og de ble sendt nesten umiddelbart. Heia Komplett!

Posten er det litt verre med. Sporingsinfoen viser meg at pakka ankom automaten klokka 1330 i dag, men jeg har enda ikke mottatt SMS/epost med hentekode. Hurramegrundt :hrm:

Oppdatering på denne: Komplett har prestert å sende pakken uten sendingsinformasjon, slik at Posten ikke vet hvem som skal motta pakken. Dermed blir heller ingen hentekode generert, og pakka går i retur til Komplett. Og jeg som har betalt 120kr i frakt må vente til langt uti neste uke før jeg kan ha noe håp om å se varene, ettersom Komplett holder stengt i helga. Jeg føler virkelig for å kle meg naken og danse macarena nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...