Q-tip Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei. Jeg har planer om å handle litt hos Komplett, og lurer på om noen her har erfaring med henteautomaten som står på Oslo S. Så langt jeg vet er det bare Komplett som har avtale med Posten om å bruke denne. Ser at fraktkostnaden blir nesten dobbelt så mye som billigste servicepakke med Tollpost, men Komplett sier at den skal være framme samme dag dersom man bestiller før kl 10. Synes nesten dette høres for godt ut til å være sant. Som sagt tidligere i tråden, setter jeg pris på om dere som har erfaringer med slike automater deler disse. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har fått den levert samme dagen, ja. Dyrt, men om det haster, så haster det Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi fikk det dagen etter, selv om varene ble bestilt før klokka 10. Info om pin-koder og slikt kom faktisk mer enn 24 timer etter bestillingstidspunkt. Komplett skyldte på Posten, noe jeg ikke betviler i det hele tatt, men vi fikk uansett igjen den ekstra frakten vi betalte for å få tingene samme dag. Dette var i forrige uke, for øvrig. Lenke til kommentar
Ludolf71 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan ikke stole på at du får pakken samme dagen. Vet at flere har opplevd forsinkelser, meg selv inkludert. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Denne ordningen fungerer helt greit. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vel, jeg bestilte varer fra komplett i morges og de ble sendt nesten umiddelbart. Heia Komplett! Posten er det litt verre med. Sporingsinfoen viser meg at pakka ankom automaten klokka 1330 i dag, men jeg har enda ikke mottatt SMS/epost med hentekode. Hurramegrundt Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har selv brukt postautomaten ved flere anledninger og må si at det er en utrolig fin ting om man skal bestille en vare og må ha den kjappt. Er pakken forsinket, skyldes det nok mest posten. Selv opplevde jeg en pakke fra komplett ikke kom (skulle ha kommet i postautomaten iforgår men posten rotet det til og la det i postautomaten som befinner seg hos komplett (sandefjord), fikk heldigvis pakken i rett boks idag:D Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vel, jeg bestilte varer fra komplett i morges og de ble sendt nesten umiddelbart. Heia Komplett! Posten er det litt verre med. Sporingsinfoen viser meg at pakka ankom automaten klokka 1330 i dag, men jeg har enda ikke mottatt SMS/epost med hentekode. Hurramegrundt Oppdatering på denne: Komplett har prestert å sende pakken uten sendingsinformasjon, slik at Posten ikke vet hvem som skal motta pakken. Dermed blir heller ingen hentekode generert, og pakka går i retur til Komplett. Og jeg som har betalt 120kr i frakt må vente til langt uti neste uke før jeg kan ha noe håp om å se varene, ettersom Komplett holder stengt i helga. Jeg føler virkelig for å kle meg naken og danse macarena nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå