Octavian Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva er den rimligste kablen jeg kan få kjøpt? Den skal ikke lede mer en MAKS 12v i et brøkdel av et sekund. Det må finnes noe billigere en lampekabel fra biltema? (trenger noen hundre meter) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Elfa har et utall av kabler, ja. Her er den billigste to-lederkabelen jeg fant i farten: LiYY oskärmad, 0,14 mm2 (1,99 kr/meter ved kjøp av 100m; 1,56 kr/meter ved kjøp av 500m). Hva skal du bruke den til? Endret 7. januar 2008 av atrax Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Billig Høytalerkabel?!? Men mere viktig en Spenningen på 12V er jo strømmen som skal gå gjennom! Så det hadde jo vært kjekt å vite hva du vil gjøre! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Et par hundre meter i et sekund en gang. Ringeledning må vel bli det billigste til dette om det kun er et signal som skal fram. Men alt avhenger av lasta. Hva skal du bruke dette til? Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Avfyring av Pyroteknikk... Det første jeg tenkte på er sånn liten kabel som går fra generiske pc speakers... Hvor lang tid tar det og få varer fra Elfa, hvis man betaler med Visa? Endret 9. januar 2008 av Octavian Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om du ser på følgende 2 sider: http://www.ame-pyrotechnik.de/shop/zuendschn_2.html http://www.pyroland.de/product_info.php?cP...products_id=440 Bruker de kobbertråd på 0.5mm som tennkabel Da bør du søke på ELFA, under KABEL og Svakstrømskabel ... men det koster nok noen hundrelapper ... 500 kr? evt bruker "Förtent koppartråd" men da må du strekke fram og tilbake siden det er en-leder. Hm, spør din lokale el-/elektro-butikk om de har noe billig kabel da! ELFA er ganskje kurrant .... tror om de har varen på lager sende de dem straks (samme dag). Men jeg bor heldigvis i Oslo og kan hente varen selv i butikken Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Husk at du ved lange avstander og lav spenning fort får mye spenningsfall. Derfor kan det i noen tilfeller være nødvendig å gå lit opp i kabeldimensjon. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Avfyring av Pyroteknikk... Det første jeg tenkte på er sånn liten kabel som går fra generiske pc speakers... Hvor lang tid tar det og få varer fra Elfa, hvis man betaler med Visa? Som regel en dag fra Elfa til posten... Posten varierer etter hvor du bor... Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ringeledning er vel 0.5mm2 ? Då går vel det fint å bruka? Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 F.eks. http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21908739 Billig og enkelt (hvertfall hvis du bor i nærheten av clas) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå