Haglo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Altså, ikke det at jeg bryr meg om jeg har 1284 poster, eller 1337 (Hadde vært litt kult med 1337) Uansett, uansett hvor mye jeg poster, så har jeg bare 99 innlegg? :S Forundrer meg ikke om dette blir det 100'ede innlegget. Da blir jeg flau se, kun 99 innlegg fortsatt. Og det har jeg hatt en god stund :S Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Altså, ikke det at jeg bryr meg om jeg har 1284 poster, eller 1337 (Hadde vært litt kult med 1337) Uansett, uansett hvor mye jeg poster, så har jeg bare 99 innlegg? :S Forundrer meg ikke om dette blir det 100'ede innlegget. Da blir jeg flau se, kun 99 innlegg fortsatt. Og det har jeg hatt en god stund :S Innlegg du poster i Off-Topic-delen av forumet teller ikke inn på postcount. Det vil si at du kun har 99 innlegg i de andre delene av forumet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Innlegg i kategorien Off Topic tel ikkje på postcount. Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Innlegg i kategorien Off Topic tel ikkje på postcount. Ja, faen det glemte jeg. Eid Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 alle gjer feil vell? dummet meg ganske godt ut når eg "fekk" 1000 inlegg i Otbaren Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 alle gjer feil vell? dummet meg ganske godt ut når eg "fekk" 1000 inlegg i Otbaren Hehe! Vel, jeg visste vel at jeg ikke fikk poeng. Men var liksom helt desperat etter det 100'ede poenget. Men neida, det fikk jeg ikke gitt Vi er bare mennesker Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det mulig å se hvor mange poster du har postet i OT-baren da? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det mulig å se hvor mange poster du har postet i OT-baren da? Husker at det var en sånn grønn pil før forumoppdateringen, som viste hvor mange innlegg man hadde i de forskjellige kategoriene. Hvor har den blitt av? Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Er det mulig å se hvor mange poster du har postet i OT-baren da? Husker at det var en sånn grønn pil før forumoppdateringen, som viste hvor mange innlegg man hadde i de forskjellige kategoriene. Hvor har den blitt av? Bottevekk? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det e fordi innlegg i OT ikke teller Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men det gikk an å se hvor mange innlegg man hadde i OT-baren før. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vet at den lille grønne pilen er borte. Men dette er første gang jeg har sett at noen har kalt poster for poeng. Det er ikke poeng, det er poster. Det er ikke om å gjøre å ha mest poeng... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vet at den lille grønne pilen er borte. Men dette er første gang jeg har sett at noen har kalt poster for poeng. Det er ikke poeng, det er poster. Det er ikke om å gjøre å ha mest poeng... Pokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå