Gå til innhold

Bildekritikk: Bilde av Ipod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok...

 

Jeg skjønner tanken med kun ledningen i fokus og iPod'en i bakgrunnen.

Men jeg syns ikke du har helt klart å få det til på en god nok måte.

 

Med dette mener jeg at det er for MYE ledning og metall foran iPod'en.

Dersom du hadde kun hatt 1-2 'løkker' med ledning over/under/sidene (og helst ikke foran, syns ikke det fungerer helt) av iPoden som så var i fokus og iPod'en i bakgrunnen ute av fokus så tror jeg det ville ha blitt bedre.

 

Som en annen nevnte, det blir litt for rotete, for mye ledninger og ting i veien...

 

Min mening hvertfall :)

 

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

Dessverre et kjedelig bilde med kjedelig fokus. Keep it going, men jeg har sett bedre idéer enn dette.. Når jeg ser på bildet kjemper øynene mine for å få iPoden i fokus, men klarer det ikke. I tillegg til det "kutter" du nederste del av iPoden som igjen skaper irritasjon, og det vraket du for å få plass til et svart felt. Dessverre et feilvalg.

Endret av Insty
Lenke til kommentar
Jeg syns det var drittøft ;) Stå på!

Vær så snill å ikke bare skriv så korte tilbakemeldinger, den kommentaren der er totalt unyttig for en person som er ute etter kritikk på bildet sitt. Les posten til Mr. Olsen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=890860

 

Tilbake til bildet ditt.

 

Som det allerede er nemnt, så er bildet "rotete" det er ALT for mye ledning på bildet, og du burde vel heller kallt topic "Bilde av ledning". Jeg skjønner tegninga med den uskarpe Ipoden, og den skarpe ledningen, men det blir kanskje litt FOR uskarp Ipod?

 

Du skulle prøvd med litt mindre ledning forran og rundt Ipoden, og kanskje litt høgere blender slik at Ipoden blir en smule skarpere, men ikke så skarp at det er tydelig (om du forstår?).

 

Ellers så har du fin bakgrunn, motivet og ideen er kjempe bra.

 

Stå på ;)

 

Christoffer Valland

http://chriss.planke.biz

Lenke til kommentar

Syns det var bra jeg. Det ble en spennende vri med ledningen i fokus isteden for ipoden, men er litt enig med de andre at du kanskje kunne tatt vekk resten av ledingen som jeg antar er rullet rundt ipoden(altså at du f.eks rullet den ut bak ipoden og klippet den ut av bilde etter på) også syns jeg det ikke var så bra når ene hjørne på ipoden er klippet vekk. Stå på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...