DeathBabe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei på samisk er Boris! Håper jeg ihvertfall... Hvis ikke har jeg blitt lurt! Er det noen samer på Diskusjon? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du har ikke blitt lurt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jalla betyr "gå" på pakistansk. Tror ikke det er et samisk ord. Du har vel sett på Kill Buljo, da? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hehe gratla Har en same som kompis, mn det eneste jeg kan er noe sånt som Kjærpa kjittis (utalen:P Kan ikke skrive dt) Det betyr fine puppe x) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kan noe samisk: Bores:Hei Mun Rahkistan Du: Jeg elsker deg Batta Ræigi: Rasshøll Tsjaba tsji tsji:Fine pupper(er ikke sikkert på om det er skrevet riktig, men det utales sånn) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei på samisk er Boris! Håper jeg ihvertfall... Hvis ikke har jeg blitt lurt!Er det noen samer på Diskusjon? Jeg er same og kan samisk flytende. Du har ikke blitt lurt! Han har blitt lurt, skrives bures, men uttales på norsk bores (u på samisk uttales o). Jalla = Dum tror jeg Det stemmer . Jalla betyr "gå" på pakistansk. Tror ikke det er et samisk ord. Du har vel sett på Kill Buljo, da? Er et samisk ord. Hehe gratla Har en same som kompis, mn det eneste jeg kan er noe såntsom Kjærpa kjittis (utalen:P Kan ikke skrive dt) Det betyr fine puppe x) Litt feil . Skrives på samisk cabba ciccit (skal være en v åver alle c'ene). Uttales Tsjabba tsjitsjit. Jeg kan noe samisk:Bores:Hei Mun Rahkistan Du: Jeg elsker deg Batta Ræigi: Rasshøll Tsjaba tsji tsji:Fine pupper(er ikke sikkert på om det er skrevet riktig, men det utales sånn) Ordene skrives ikke sånn, men du har sånn ca riktig uttalelse. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 vet at det ikke skrives sånn, har ikke samisk tastatur heller da. kommer jo fra Alta så litt kan jeg Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 vet at det ikke skrives sånn, har ikke samisk tastatur heller da. kommer jo fra Alta så litt kan jeg Og "samebror" heter du, så litt kan du. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mun Rahkistan Du: Jeg elsker deg Overraskende likt finsk! (Ja, jeg vet de er i samme språkgruppe, men det betyr ikke at finner forstår samisk eller omvendt - selv om mange nordmenn er av den oppfatningen) "Minä rakastan sinua" Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du har ikke blitt lurt! Han har blitt lurt, skrives bures, men uttales på norsk bores (u på samisk uttales o). Skrives er en ting. Men uttal er noe annet. Er nok bare en "wannabe sapmi" jeg... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Mun Rahkistan Du: Jeg elsker deg Overraskende likt finsk! (Ja, jeg vet de er i samme språkgruppe, men det betyr ikke at finner forstår samisk eller omvendt - selv om mange nordmenn er av den oppfatningen) "Minä rakastan sinua" Riktig det. Kan både samisk og finsk, er ikke så veldig god i finsk da , men litt kan jeg . Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bores Mun Rahkistan Batta Ræig(enig?) Lenke til kommentar
Carman Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du har ikke blitt lurt! Han har blitt lurt, skrives bures, men uttales på norsk bores (u på samisk uttales o). Skrives er en ting. Men uttal er noe annet. Er nok bare en "wannabe sapmi" jeg... Litt sent eller? se på innlegget til KnewtFan.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bores Mun Rahkistan Batta Ræig(enig?) Skrives: Bures. Mun ráhkistan bahttaráigi. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sorry for at jeg ikke er same expert. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Sorry for at jeg ikke er same expert. Er du ikke Sameexpert? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ymmärrän kö soumea? Minä ymmärän suomea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå