Mrs.Riot Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 En gang for lenge siden, hehe, neida. Jeg tok et bilde for ikke lenge siden av en kniv som stod i golvet: (Det motivet kom forresten til meg en gang jeg mistet kniven i golvet så stod den seg slik ) Men jeg hadde ikke noe serlig å ha som bakgrunn, så der har vi jo et skittent kjøkken som bakgrunn + jeg syns ikke bilde ble dramatisk nok. Hadde ikke akkuratt noe å lage fukse blo av heller. Hvordan kan jeg redigere dette i photoshop for å få det mer spnennede? Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Levels! Få det svarte svartere, og mesteparten av bildet en god del mørkere, men ikke så mørkt at du mister refleksen i gulvet, og skyggen i bakgrunnen. Skyggen, og refleksen gjør bildet spennende bare som det er. Levels finner du ved å trykke Ctrl + M (så sant du bruker Windows), så kan du jo prøve deg med mer, eller mindre farger, f.eks bare eit brunskjær i bildet, og ingenting annet, eller NESTEN helt svart/hvitt bare litt farger der det er mest farger etc. Prøv deg frem, og post gjerne fullversjonen slik at vi kan prøve oss vi andre også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er vel to ting som du kan prøve. 1. Skille ut bagrunnen (vegg/kjøleskap) med en maske, og bruke gaussian blur på den så den blir skikkelig uskarp 2. Fjerne blitsrefleskjonene vha av clone stamp. Tom Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Takk for svar! Får dessverre ikke til å legge ut full versjon jeg.. Er noe rart som har skjedd. Skal prøve å få det til på et vis senere. Tenkte på det med levels. Det andre har jeg aldri prøvd men skal nå prøve det også Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Her ble mitt lille få minutters resultat Klarte ikke å få vekk det blitz greiene. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) laget maske for kniven. la på litt sygge. pluss litt til Endret 12. januar 2008 av la7tma Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og ødelagte skarpheten i bildet Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Brightness/contrast, hue/saturation og litt levels. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 laget maske for kniven. la på litt sygge. pluss litt til Du må være nøyere med masken, ellers har det ingen gevinst. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syns dette motivet er for dårlig til å gjøre det mer spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå