Gå til innhold

bør jeg bytte HTC p3300 mot blackberry 8820?


Anbefalte innlegg

Hei, som emne sier vel det meste, så har jeg fått tilbud om å bytte mobilen min (htc p3300) mot en blackberry 8820 og plus at jeg betaler 500 kroner i mellomlegg, er det noe lurt? ville du gjort det?

min er ca 6 måneder gammel, hans er vel ca 3 måneder gammel, ifølge han da.

 

takker for alle svar!

 

 

PS: hvis inlegget er feil postet, kan admins bare flytte dit de synes passer.

 

 

 

MVH

 

HEmat

 

 

 

edit: emnetittel

Endret av Hemat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, som emne sier vel det meste, så har jeg fått tilbud om å bytte mobilen min (htc p3300) mot en blackberry 8820 og plus at jeg betaler 500 kroner i mellomlegg, er det noe lurt? ville du gjort det?

min er ca 6 måneder gammel, hans er vel ca 3 måneder gammel, ifølge han da.

 

takker for alle svar!

 

 

PS: hvis inlegget er feil postet, kan admins bare flytte dit de synes passer.

 

 

 

MVH

 

HEmat

 

 

 

edit: emnetittel

 

Tja... det tror jeg nesten jeg ville gjort ja!

QWERTY tasteratur er jo flott..

Telefonen skal være kjappere en din!

Den har jo ikke kamera da..

Men jeg tror jeg ville byttet!

 

Ikke helt sikker på om jeg ville ha betalt noe særlig i

byttet da!

Er ikke helt verd det..

Men byttet telefon mot telefon tror jeg at jeg ville

gjort!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hei, som emne sier vel det meste, så har jeg fått tilbud om å bytte mobilen min (htc p3300) mot en blackberry 8820 og plus at jeg betaler 500 kroner i mellomlegg, er det noe lurt? ville du gjort det?

min er ca 6 måneder gammel, hans er vel ca 3 måneder gammel, ifølge han da.

 

takker for alle svar!

 

 

PS: hvis inlegget er feil postet, kan admins bare flytte dit de synes passer.

 

 

 

MVH

 

HEmat

 

 

 

edit: emnetittel

 

Tja... det tror jeg nesten jeg ville gjort ja!

QWERTY tasteratur er jo flott..

Telefonen skal være kjappere en din!

Den har jo ikke kamera da..

Men jeg tror jeg ville byttet!

 

Ikke helt sikker på om jeg ville ha betalt noe særlig i

byttet da!

Er ikke helt verd det..

Men byttet telefon mot telefon tror jeg at jeg ville

gjort!

Helt enig.

 

etter å ha eid snart alt av telefonmerker som har vært på markede i norge er det gøy og teste noe nytt som faktisk IKKE er full av barnesykdommer. dette takket være at norge er trege :)

 

kan bare anbefale, om du ikke er avhengi av kamera da.

Lenke til kommentar
..proprietær teknologi fra ende til annen, få muligeter for å installere nye programmer, lithium- ion batteri, lite ram, sløv prosessor, ikke touch- skjerm. :nei:

er vel tilgjengelige programmer som problemet til blackberry.

ta en titt på www.handango.com

 

lite ram; ja, sløv prosessor; ja, men hva skal du med det når ALT av prossesser går igjennom server, og det eneste som blir gjort på telefonen er det som blir gjort av 3-parts-programmer. :yes:

har ikke behov for systemer som skaper problemer, henger seg opp pga prosessen ikke ble gjennom ført av telefon, og x-antall forskjellige feilene folk opplever.

 

prøv og skriv 100mail hver dag fra telefonen med touch-screen som f.eks iTouch.

skal man ha en telefon som verktøy er det lite annet som gjør jobben. sonyericsson har hvertfall bare levert søppel hit til etter min mening.

touch er ikke fremtiden....enda, dessverre

Endret av lifetimeboy
Lenke til kommentar
lite ram; ja, sløv prosessor; ja, men hva skal du med det når ALT av prossesser går igjennom server, og det eneste som blir gjort på telefonen er det som blir gjort av 3-parts-programmer. :yes:

har ikke behov for systemer som skaper problemer, henger seg opp pga prosessen ikke ble gjennom ført av telefon, og x-antall forskjellige feilene folk opplever.

WM går nå rimelig greit det og, hvis du ikke installerer noen program på den. Ellers så fins blackberry connect, hvis en vil ha blackberry tilgjengelig, med kalender, beskjeder, osv. Testet det på p1en min en stund, men jeg klarer meg med push- epost innimellom (ikke så hardt på batteriet heller).

 

Kjøp et sammenleggbart blåtann- tastatur isteden. :) Bedre å skrive på enn knot- tastatur av diverse slag uansett.

Lenke til kommentar
touch er ikke fremtiden....enda, dessverre

 

KOmbinasjonen Touch og QWERTY derimot ;)

 

Jeg hadde aldri bytta en HTC mot en blackberry, rett og slett fordi jeg ikke har noe til over for blackberry

da er vi nærmere en fungerende telefon.

men må tenke på alle disse store karene som har telefon som verktøy, da er ikke touch tingen uansett. storefingrer og små skjermer er dessverre for knotete. ikke alle som har fjortisfingrer(ikke rettet mot noen her alså)

 

 

 

lite ram; ja, sløv prosessor; ja, men hva skal du med det når ALT av prossesser går igjennom server, og det eneste som blir gjort på telefonen er det som blir gjort av 3-parts-programmer. :yes:

har ikke behov for systemer som skaper problemer, henger seg opp pga prosessen ikke ble gjennom ført av telefon, og x-antall forskjellige feilene folk opplever.

WM går nå rimelig greit det og, hvis du ikke installerer noen program på den. Ellers så fins blackberry connect, hvis en vil ha blackberry tilgjengelig, med kalender, beskjeder, osv. Testet det på p1en min en stund, men jeg klarer meg med push- epost innimellom (ikke så hardt på batteriet heller).

 

Kjøp et sammenleggbart blåtann- tastatur isteden. :) Bedre å skrive på enn knot- tastatur av diverse slag uansett.

 

 

BB connect fungerer ok det, men dessverre blir det nok til privat. for ytters få som supporterer det. Trigcom supporterer det ikke. men self et alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...