Gjest GuttAKR Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal prøve å være kort! Jeg går på ungdomsskolen, i 10. klasse nå. I 9. så fikk jeg øya opp for denne jenta, som er utrolig fin. Men følte/føler at hun er mye bedre enn meg, så tok aldri mot til meg til å snakke noe særlig med henne. Men i løpet av 9. havnet vi i samme vennegjeng, men har aldri klart å bli noe særlig kjent med henne. Så rett før juleballet nå i 10. fikk jeg beskjed av en av venninnene mine (som også er veldig god venn av henne) om å danse med henne. Vi danset noen ganger i løpet av kvelden, og etterpå begynnte folk å spørre om jeg liker henne, jeg sa at jeg ikke kjenner henne så godt, men synes hun er fin. Og stolte på at de jeg sa det til ikke kom til å si det til henne. Men det har de altså gjort, og derfor har det blitt enda vanskeligere for meg å snakke med henne. Og jeg lurer på: Kan hun ha sagt noe til venninnene siden hun plutselig sa jeg skulle danse med henne osv.? Har ALDRI nevnt til noen at jeg "liker henne" før de begynnte å spørre. Og tips til hvordan jeg kan bli litt mer kjent med henne siden hun er så stille av seg? Skjønner at jeg må ta initiativet.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Men følte/føler at hun er mye bedre enn meg, så tok aldri mot til meg til å snakke noe særlig med henne. - Forestill deg henne som en vanlig jente... Den tankegangen fungerer ikke. Kan hun ha sagt noe til venninnene siden hun plutselig sa jeg skulle danse med henne osv. - You never know, kanskje hun ville danse med deg, men turte ikke gå opp selv?.. Dog er det lite poeng i analysere dette opp og ned. Dere danset. tips til hvordan jeg kan bli litt mer kjent med henne siden hun er så stille av seg? - Åpne henne, mest vanlige man sier først er "Hei" ufattelig enkelt egentlig. Finnes mange åpnere du kan bruke, finner noen i blandt annet PUA tråden. Endret 7. januar 2008 av Cape Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 det beste hvis du vil ta kontakt med henne er å ikke prøve å lage en samtale i huet, bare gå bort til henne med engang du ser hun er ledig og si hei og ta det derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå