AP Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hei, Jeg har jobbet med et program i 2 måneder, det er det mest sykeste jeg noen gang har sett. Jeg gjör ikke noe er bare på internet og får betalt for det. Litt söking her og der via nettbaren dems og jeg har allerede tjent 16 000. Den förste måneden fikk jeg 4 000 neste måned fikk jeg 12 000. De tredje måneden får jeg sikker enda mer. Det er et helt sykt program dere bör teste det ut. Her er linken viss dere er interresert. Dere må ha en E-mail adresse. Tjen gratis penger!!!!! Endret 7. januar 2008 av KVTL endret referral link til diskusjon.no Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hallo!!! Tror du virkelig folk er så dumme at de trykker på linken din? Dersom dette var så bra, hvorfor legger du ikke ut en link UTEN referanse til din egen bruker? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Her er linken viss dere er interresert. Dere må ha en E-mail adresse. *Link fjernet* Denne linken er mer lovlig i disse trakter Endret 7. januar 2008 av KVTL Lenke til kommentar
AP Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Hallo!!! Tror du virkelig folk er så dumme at de trykker på linken din?Dersom dette var så bra, hvorfor legger du ikke ut en link UTEN referanse til din egen bruker? Kanskje fordi jeg ikke er en egoist og tenker på at dere andre også skal kunne få litt penger vill du ikke ha penger så ikke trykk da vel så enkelt er det. Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde du ikke vært egoist, hadde ru lagt ut en "ren" link. Lenke til kommentar
AP Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde du ikke vært egoist, hadde ru lagt ut en "ren" link. Kan vel få tjene litt på det jeg å eller er det for slemt? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde du ikke vært egoist, hadde ru lagt ut en "ren" link. Kan vel få tjene litt på det jeg å eller er det for slemt? Bare husk å lese reglene neste gang Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Spam tråd med referral link. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg