Nautique Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, naiv og dum som jeg er trykket jeg på en link som blir spammet rundt til alle. Nå får jeg hele tiden meldingen med engang når jeg logger på MSN, at jeg ble logget på av en annen maskin. Derfor blir jeg disconncted. Andre folk klager også på at det er en slags macro, som gjør at jeg automatisk sender linken videre til HELE kontakt listen min. Jeg har prøvd AWG, den fjernet det ikke. Linken handla vel om noe sånt som: "Se hvem som har blokkert deg på msn!" Håper noen har en erfaring, formatering er ikke aktuelt, og det hjelper ikke å reinnstalere Messenger, fordi fila ligger i registeret til Windows. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Last ned MSNFix, og pakk det ut på skrivebordet. Kjør filen 'MSNFix.bat'. Følg veiledningen Den lager en logg som du kan kopiere og poste senere. Hent Combofix, og legg det på skrivebordet Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Du må ikke klikke på vinduet mens programmet kjører. Post loggfilen fra combofix (c:\combofix.txt) + loggen fra MSNFix. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og ikke minst; bytt passordet ditt. Det burde stoppe problemet om avsenderprogrammet ikke sender fra din maskin. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg har fikset det nå, byttet passord, og brukte system gjennoppretning.. Ingen som får linkem min legger, og jeg være på msn i fred. Men jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg har fikset det nå, byttet passord, og brukte system gjennoppretning.. Ingen som får linkem min legger, og jeg være på msn i fred. Men jeg vet ikke helt. - derfor, kjør gjennom tidligere gitte veiledning, så slipper du å lure på om det ligger noe mer på PC-en som ikke bør være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå