Gå til innhold

Høgste tempraturer på CPU

katet

Anbefalte innlegg

Post navn (og adresse:p) og høgste temperatur du har hatt på dun CPU på ein berbar PC.

Sjølv har eg ein Intel Core Duo 1,66 og ja temperaturen var nett oppi 83* C for en stund siden. Litt speling oppå dyna er det som skal til ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle renske og ordne opp en Fujitsu Siemens en gang fordi den var treig i følge eieren. Jeg sjekka temperaturen etter hvert og så at den lå på 102 grader celsius :wow:

EDIT: Var vel en Intel Celeron M som stod i den, tror vifta har tatt kvelden for lenge siden på den maskina.

Endret av ErlIng!
Lenke til kommentar
Skulle renske og ordne opp en Fujitsu Siemens en gang fordi den var treig i følge eieren. Jeg sjekka temperaturen etter hvert og så at den lå på 102 grader celsius :wow:

EDIT: Var vel en Intel Celeron M som stod i den, tror vifta har tatt kvelden for lenge siden på den maskina.

Steikt egg til frukåst eller? :p

Lenke til kommentar

Steikt egg til frukåst eller? :p

Den var faktisk ikke så varm når jeg tok på plasser rundt laptopen osv. men når jeg sjekka tempen med everest og dobbeltsjekka med SIW så var jeg ganske rask med å slå av PC-en :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...