_sic Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har en far som hadde et kamera en gang i tiden som klarte å ødelegge det og derretter kastet det. Men han hadde og 40 kassetter som sto igjen fulle av film som han nå ikke får sett! Jeg lurer altså på hvor jeg kan få tak i dette kameraet eller lignende til å spille av filmene på. Har ikke peiling på sånt men tror det var 8mm kassetter, vist jeg ikke tar helt feil... på kofferten til kameraet sto det VIDEO 8 VIDEO CAMERA RECORDER lch-f77. Håper på svar!!! har dessverre lovt faderen og skaffe nytt!!! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har en far som hadde et kamera en gang i tiden som klarte å ødelegge det og derretter kastet det. Men han hadde og 40 kassetter som sto igjen fulle av film som han nå ikke får sett! Jeg lurer altså på hvor jeg kan få tak i dette kameraet eller lignende til å spille av filmene på. Har ikke peiling på sånt men tror det var 8mm kassetter, vist jeg ikke tar helt feil... på kofferten til kameraet sto det VIDEO 8 VIDEO CAMERA RECORDER lch-f77. Håper på svar!!! har dessverre lovt faderen og skaffe nytt!!!eBay er din venn ;o) Edit: ellers kan Fotohuset spille over filmene på DVD, er ikke gratis, men kan jo være like greit som å kjøpe noe selv som kanskje varer 14 dager. http://fotohuset.no/Videokopiering.aspx Endret 7. januar 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå