Rampage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jepp, samme opplegg, svart skjerm. Merkelig var det, men sitter jo på den pc-en nå. Formaterte jo bare den partisjonen med windows på. Så da slipper jeg å miste alt ihvertfall Lenke til kommentar
MPC Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det kan være fordi det er software feil, om det er ikkje ein "ekte" windows CD og som er nedlasta kan det være feil med den. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det kan være fordi det er software feil, om det er ikkje ein "ekte" windows CD og som er nedlasta kan det være feil med den. Good to know Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Tips. Prøv å bytt boot rekkefølgen hvis du har flere harddisker. Samtidig flytt rundt på kablene inni. Funket for meg, så fikk innstallert windows på nytt. Så får jeg håpe den holder en del til. Tror søren meg det funka kom hvertfall inn i installasjonen nå. merkelig opplegg, var det d samme som skjedde hos deg? at du fikk svart skjerm? Takk for svar hvertfall OK, kan dere si meg nøyaktig hva dere gjorde? Jeg har prøvd å bytte litt kabler å rote litt, men har fortsatt problemet! Har ikke mer enn en harddisk da, så bootrekkefølgen er det vel ikke vits å bytte? åhh, håper det er samme problemet med min, men føler at det er noe mer komplisert her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå