thomassit0 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) http://www.ok-magazine.com/news/view/3419 "Honestly, the scariest potential surprise is that there may not be a show next year," Adrian revealed to OK!, adding, "If there is not a resolution with the writers' strike soon." Neeeeeeeeeei Håper ikke det skjer. Entourage er så utrolig bra imho. Entourage er på Topp 2 lista mi over tv serier. (den andre er X Files, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best ) Endret 7. januar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Håper virkelig ikke dette skjer nei. Ari Gold er jo kanskje tidenes råeste karakter (utmerket fremført av Jeremy Piven). MÅ ha mer av den mannen, utrolig hvor mye frekt og genialt som kommer ut av den kjeften (og i et usedvanlig raskt tempo) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, jeg har faktisk sagt det selv og, at jeg syns Ari er den beste karakteren i Entourage.. Jeg kommer til å bli deprimert om de aldri kommer tilbake Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 The End for Entourage? may not be a show next year Den overskriften er jo bare tull! Adrian snakker bare om NESTE ÅR. Det er jo logisk at serien blir utsatt når det er streik. Står absolutt ingenting i artikkelen som tilsier at serien skal kanseleres!? Dårlig gjort å skremme folk på denne måten. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Entourage elsker her Noen som vet når sesong 3 og 4 kommer i butikkene ?? Har bare fått med meg 1'ern og 2'ern Platekompaniet pleier vel å være ganske raskt ute med tv-serier? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Platekompaniet har også Del 1 av S3. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 The End for Entourage? may not be a show next year Den overskriften er jo bare tull! Adrian snakker bare om NESTE ÅR. Det er jo logisk at serien blir utsatt når det er streik. Står absolutt ingenting i artikkelen som tilsier at serien skal kanseleres!? Dårlig gjort å skremme folk på denne måten. Artikkelen er fra: December 18, 2007 Hvilket vil si i år Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 next year = neste år, jeg nevner ikke noe årstall i innlegget mitt. Og 2008 er fremdeles IKKE er det samme som "over for godt". Så hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Men ærlig talt da, når innlegget ditt finner sted i '08 og du sier neste år, så betyr jo det '09. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Entourage er kanskje over for godt. may not be a show next year Den overskriften er jo bare tull! Adrian snakker bare om NESTE ÅR. Det er jo logisk at serien blir utsatt når det er streik. Står absolutt ingenting i artikkelen som tilsier at serien skal kanseleres!? Les innlegget mitt en gang til. Adrian snakker(i 2007) om neste år! Jeg er ikke Adrian. Hva er poenget ditt? Hva mener du med "over for godt"? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jeg gjentar jo bare det som står i artikkelen jo. The End for Entourage? På meg så ser det i hvertfall ut til at de hinter til at det kanskje aldri mer blir noe Entourage. Endret 5. februar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Første fase i prosessen er fornektelse, vet du! Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da ser du dårlig. Skjønner du virkelig ikke at den overskriften er bare bullshit, og at de lager sånne falske overskrifter for å lure folk til å lese "nyheter" som i virkeligheten ikke er noe nytt. Det eneste som blir sagt i selve artikkelen er jo at serien blir forsinket(til neste år) hvis streiken fortsetter. Og det har vel de fleste oppegående mennesker skjønt for lenge siden. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kommer det noe etter sesong 4..?? Nettopp ferdig med sesong 3 og skal begynne på 4'ern. En sesong går jo på et par dager Kommer det noe sesong 5?? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kommer det noe etter sesong 4..?? Nettopp ferdig med sesong 3 og skal begynne på 4'ern. En sesong går jo på et par dager Kommer det noe sesong 5?? Sesong 5 begynner / eller har begynt i USA Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Da er det fordi de kalte deler av sesong 3 for sesong 4 eller noe.. For det er ikke kommet noen nye episoder i Usa siden oktober 07 eller noe. http://www.slashfilm.com/2008/02/13/post-w...roduction-list/ Entourage Back late 2008/Early 2009 Endret 16. februar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 HBO har egentlig fornyet for en femte sesong med oppstart juni 2008. Men ettersom et par av skuespillerene gikk ut rett før jul og sa at det muligens ikke ble noen ny sesong (pga streiken) er det fortsatt utklart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Isåfall har sesongen begynt med produksjonen litt hvertfall ifra forfatterne sin side, tittlene på noen av de første episodene i sesong 5 er kommet ut: Episode 5.01 Fantasy Island Episode 5.02 Unlike A Virgin Episode 5.03 The All Out Fall Out Episode 5.04 Fire Sale Source: SpoilerTV Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Da krysser vi fingrene for at det heller blir sent '08 enn tidlig '09 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Oppstart ser ut til å være i september. Tatt fra Wikipedia: "Production began on the Season 5 with 12 episodes to be initially produced but Producer Ellin said that if HBO decides to order more at the last minute, then they are up for it. Season 5 planned to satirize the writers' strike but has been scrapped as Ellin feels that most people are over the whole debacle and would prefer to deal with different material. Due to the writer's strike, Season 5 will premier in September 2008 instead of June. Among the story lines for Season 5 will be the return of Domenick Lombardozzi, the actor who plays Dom. Ellin wrote him in intending for Dom to be a permanent fixture of the entourage. Unfortunately, he didn’t anticipate the audience’s negative reaction to the character, which ultimately led to Lombardozzi’s early exit. Ellin has a personal goal to bring Dom back, but this time he’ll have a storyline we can empathize with. Giving him terminal cancer is one idea they're considering. Ellin says he has four more seasons of scandalous behavior in reserve, insisting that Entourage will probably run through year eight." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå