knuds Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei hå. Sitter her med tre kamerater og vurderer å bestille Rock Band fra USA. Det vi da lurer på er: Vil dette ha noe å si i forhold til kompabilitet med min norske PS3? Vil det være mulig å spille online? Spillet slippes som kjent ikke i Europa før den 28. Februar, og det blir dessverre litt lenge å vente Takker for alle svar Lenke til kommentar
trydis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har selv kjøpt fra USA. Det funker helt fint og man kan spille online Man kan også kjøpe nye sanger i PSN butikken. Lenke til kommentar
knuds Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ok, kjempeflott! Hvor bestilte du fra? Og hvor mye måtte du ut med? Stemmer det at man må kjøpe bassen utenom selve pakken? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Følger med en gitar ett trommesett og mikrofoner i pakken.. Hvor du skal få bassen fra skal du ikke spørre meg etter.. Siden de verken selger løse gitarer eller GH3 gitaren fungerer... Men, uansett ett kjempemorsomt spill, som er fantastisk å ha om man har venner å spille med!! Videgamesplus er vel kanskje en grei side, siden de kan merke verdien litt under den den egentlig er... Også er det greit å huske på at pakken er stoor.. kan fort bli litt i frakt.. Lenke til kommentar
MrLuggage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vær også obs på at det har vært til dels mye problemer med både gitaren og trommene og at det kan bli problematisk å reklamere på hardware over lange avstander. En kikk på forumene på rockband.com gjorde at jeg slo fra meg tanken om å bestille fra utlandet. -- Luggage Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi vurderte å kjøpe RB fra USA, sammen med en NTSC Xbox, men vekta på Rock Band bundle-pakken var så høy at frakta ble døden, så vi slo det fra oss. Hvordan har dere fått det sendt over dammen? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil bare meddele at Gitaren min har blitt ødelagt.. og, jeg må bytte ut den.. Bare til folk opplysning så er det høy feilprosent på utstyret dessverre.. Strumbaren min fungerer ikke som den skal.. problemer med å strumme fort opp og ned, finnes sikkert noen måter å fikse dette på, som jeg skulle ha sjekket nærmere dersom jeg var i Norge.. Ser det ligger noen videoer på youtube.. Det så egentlig ganske enkelt ut, så det var litt fristende å prøve selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå