Gå til innhold

Bestille Rock Band fra USA

knuds

Anbefalte innlegg

Hei hå.

Sitter her med tre kamerater og vurderer å bestille Rock Band fra USA. Det vi da lurer på er:

Vil dette ha noe å si i forhold til kompabilitet med min norske PS3?

Vil det være mulig å spille online?

Spillet slippes som kjent ikke i Europa før den 28. Februar, og det blir dessverre litt lenge å vente :p

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følger med en gitar ett trommesett og mikrofoner i pakken.. Hvor du skal få bassen fra skal du ikke spørre meg etter.. Siden de verken selger løse gitarer eller GH3 gitaren fungerer... Men, uansett ett kjempemorsomt spill, som er fantastisk å ha om man har venner å spille med!! :)

Videgamesplus er vel kanskje en grei side, siden de kan merke verdien litt under den den egentlig er...

Også er det greit å huske på at pakken er stoor.. kan fort bli litt i frakt..

Lenke til kommentar

Vær også obs på at det har vært til dels mye problemer med både gitaren og trommene og at det kan bli problematisk å reklamere på hardware over lange avstander. En kikk på forumene på rockband.com gjorde at jeg slo fra meg tanken om å bestille fra utlandet.

--

Luggage

Lenke til kommentar

Jeg vil bare meddele at Gitaren min har blitt ødelagt.. og, jeg må bytte ut den.. Bare til folk opplysning så er det høy feilprosent på utstyret dessverre..

Strumbaren min fungerer ikke som den skal.. problemer med å strumme fort opp og ned, finnes sikkert noen måter å fikse dette på, som jeg skulle ha sjekket nærmere dersom jeg var i Norge.. :)

Ser det ligger noen videoer på youtube.. Det så egentlig ganske enkelt ut, så det var litt fristende å prøve selv.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...