mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Astrid, akkurat som ei random oldemor på et gamlehjem. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De fleste vet det jo, men jeg heter; Ole Marius Aalton Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ingen vet det, men jeg heter Christopher Kenny. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg heter Even. Oddvar Knus heter Even? Knusende logikk. Selv heter jeg Erlend, overraskende nok. Ja, vet. "Oddvar Knus" var egentlig et køddenavn en kamerat av meg kom på da vi var mindre, så ville jeg bytte til et nick som ikke nødvendigvis gjenspeilte navnet mitt. Trenger ikke å hete det samme som nicket mitt, du heter vel ikke "Hippie-Erlend", kanskje Erlend - men ikke "Hippie-Erlend"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg heter Jon Ivar, har ikke sett andre her med samme navn enda... Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da er vi to, Jon Ivar. Har ikke sett mange med navnet Martha Helene, heller. =D Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 medlem-122769 her Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjell erik her, aka kjell Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Heter Mads. Mer får dere ikke vite. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Morten Berg, bruker bare Berg da men.. Læreren tilogmed har problemer med å huske fornavnet mitt.. Thats me:P Endret 9. januar 2008 av Actrm Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke overaskende heter jeg Snorre. Burde jo alle skjønne utifra mitt brukernavn. Mitt mindre kjente mellomnavn er Magnus. Men dette er et navn jeg aldri bruker i uformelle settinger. Vurderer å bytte det ut med mitt fars etternavn. Hvorfor jeg ble hetende Snorre vet jeg ikke. Mulig at de oppkalte meg etter den islandske vikingen Snorri Sturlason, men det er ikke godt å si. Uansett er det et navn jeg er godt fornøyd med og kommer til å beholde resten av mitt liv. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hmmm... heter Markus -MK- Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dette er ikke en tråd for å latterliggjøre andres navn. Noen poster er slettet som følge av dette. Vennligst kutt ut de teite kommentarene. Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå