GeO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gerhard. Møter sjelden andre som heter det, så jeg er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gerhard, faren til en jeg kjenner heter deg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen.. jeg som har gått rundt i hele dag og pønsket ut alskens (mindre koselige) kommentarer og spørsmål til deg . Haha, tro meg.. jeg har en høne å plukke med den dama jeg og Hu ødela jo navnet mitt fullstendig!! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gerhard, faren til en jeg kjenner heter deg. Vel, jeg har nå i det minste til gode å møte noen på min egen alder som heter det samme. :-) Faen.. jeg som har gått rundt i hele dag og pønsket ut alskens (mindre koselige) kommentarer og spørsmål til deg . Haha, tro meg.. jeg har en høne å plukke med den dama jeg og Hu ødela jo navnet mitt fullstendig!! Du kunne vel nærmest ha saksøkt henne for å ha gjort navnet ditt til en sosial belastning? Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Marius Marius heter jeg Marius Betydning: Guden Mars, krigersk, mandig Forklaring: Guttenavnet stammer fra et romersk familienavn som kan være utledet fra den romerske krigsguden Mars, men det kan også være utledet av det latinske adjektivet "mas" som betyr "mandig". Navnedag: 19. januar Marius vist noen ikke har skjønt det Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kunne vel nærmest ha saksøkt henne for å ha gjort navnet ditt til en sosial belastning? Oi! Det har jeg ikke tenkt på før.. :!: Ja, det hadde vært no du! Det skal jeg fundere nærmere på , hehe... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kunne vel nærmest ha saksøkt henne for å ha gjort navnet ditt til en sosial belastning? Kunne nok ikke ha forventet å hente de store erstatningssummene her i Norge.. men om det hadde vært i USA der i mot Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 rolf **** skjedent navn... vill ikkje sei det Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ørjan, ser ikke ut som noen andre som har det navnet her (til nå). Guttenavnet er en svensk form av Georg, som er en form av Georgios, som er et gresk navn, som er utledet av ordet "georgos", som betyr "bonde" eller "jordarbeider". Navnedag: 9. juli* Beste betydning av et navn noensinne. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Emil. Og har jeg et småkult mellomnavn. Bernhard Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Henrik T heter jeg Oh, hi Mr. T Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg heter Even. Oddvar Knus heter Even? Knusende logikk. Selv heter jeg Erlend, overraskende nok. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Morten Berg, bruker bare Berg da men.. Læreren tilogmed har problemer med å huske fornavnet mitt.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gard Xxxxxxxxx. (etternavnet er hemmelig) Enkelt og greit. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gard Xxxxxxxxx. (etternavnet er hemmelig) Enkelt og greit. La meg gjette? Gitlestad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå