Melisma Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er Dina faktisk.. Er du artisten Dina? Haha, nei det er jeg ikke :!: Mente at folk synes de er så morsomme når de synger den til meg siden vi heter det samme.. Og jeg må alltid dra fram den falske latteren min, "haha, så morsomt" Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, hei. Jonny er navnet mitt. Visstnok ingen navnebrødre ennå her ser jeg. En av 2119 som heter det i vårt langstrakte land. Betydning: Gud er nådig Forklaring: Guttenavnet er en variant av Johnny, som er en kjæleform av John, som igjen er en form av Johannes, som er en gammel latinsk form av det greske navnet Ioannes som betyr "Gud er nådig". Navnedag: 26. juni* Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Trond. Jeg er vant til å bli kalt "Trånn" med skarre-r, ikke "Trooon" med rulle-r som østlendingene omtaler meg. Irriterende. Ellers syntes jeg det er et kjapt og hyggelig navn! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er Dina faktisk.. Er du artisten Dina? Haha, nei det er jeg ikke :!: Mente at folk synes de er så morsomme når de synger den til meg siden vi heter det samme.. Og jeg må alltid dra fram den falske latteren min, "haha, så morsomt" Faen.. jeg som har gått rundt i hele dag og pønsket ut alskens (mindre koselige) kommentarer og spørsmål til deg . Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heter Christian, dessverre Altfor langt navn :/ Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg heter Sander fornøyd med det Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ståle her for de som ikke visste det Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ståle her for de som ikke visste det Det skjønte jeg overhode ikke. Ville aldri trodd at du heter Ståle... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ståle her for de som ikke visste det Det skjønte jeg overhode ikke. Ville aldri trodd at du heter Ståle... Da følger du ikke mye med. Endret 8. januar 2008 av Latterkongen med et nytt og forbedret nick Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 OT: Det nye nicket ditt er ikke akkurat "forbedret" Latterkongen... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 OT: Det nye nicket ditt er ikke akkurat "forbedret" Latterkongen... OT: Å hvorfor ikke det? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Slettet. Endret 18. juli 2014 av Peppep Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Trekker det tilbake jeg. Endret 8. oktober 2010 av Revolution Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gorm hvis noen ikke klarte å regne det ut. Litt stolt av det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Heter Christian, dessverre Altfor langt navn :/ Haha, prøv Bjørn Helge. Langt dobbeltnavn som i tillegg har ø i seg, alltid upraktisk. Lang?...Jeg heter Marthe Cecilie xxxxxxxxx xxxxxxx (tror ikke jeg vil røpe etternavnene) Endret 8. januar 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Synes 19 tegn er nok, jeg. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg heter Kelly .. og håper ingen andre heter det .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå