j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg heter Lars. Asl? 19 gutt Knapstad, Hobøl. Hyggelig å hilse på deg Lars. Jeg heter Jonas. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg heter Lars Fint navn du har Jeg heter Lars forresten Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er Dina faktisk.. Folk spør alltid "oi, har du sett filmen eller lest boka?" Eller så skråler de "Bli hos meeeg" .. Det betyr "hun som dømmer" og "Den kloke" Den siste der passer jo perfekt på meg kanskje den første også :!: men det snakker vi ikke så høyt om... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg heter !!!Even!!! Det er det ikke mange som gjør:P Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 det har du rett i... bare 5000 (Betydning: Lykkelig kriger) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er Dina faktisk.. Er du artisten Dina? Btw: jeg heter Mikael (så ikke denne posten blir slettet som OT). Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg heter Mikael Jeg også. Betydning: Hvem er som Gud? Navnet på røverspråket: Momikokaelol. Det skal jeg begynne å kalle meg. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jørn. Hvor kan man se statistikk over navnene i Norge? Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg heter Lars Fint navn du har Jeg heter Lars forresten wtf.. Jeg heter også Lars.. Lars Christian Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aleksander Rondestvedt Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jørn. Hvor kan man se statistikk over navnene i Norge? Statistisk Sentralbyrå Henrik Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gøran Narøg = nargon peace of cake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå