Krankemot Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, jeg heter Snorre. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg heter Geir Atle Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Morn-morn jeg heter Knut, morn-morn-morn, hva heter DU? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Freddy heter jeg. Edit: Sensur på sin plass. Endret 7. januar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 I am K to the R, Kim Roger Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) kim roger is hawt! camilla heter jeg Endret 7. januar 2008 av camillaen Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Knut Knut er et mannsnavn med opprinnelse i det norrøne ordet knútr som betyr «knute». Knútr ble også brukt som navn i norrøn tid. Knut har navnedag 13. januar i Sverige og Finland og 7. januar i Norge. Knud har navnedager 7. januar og 10. juli i Danmark. Nuuti har navnedag 13. januar i Finland. Navnedag idag!! :fun: Endret 7. januar 2008 av BlåseJobb Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Grattis... Trur eg har navne dag 14 mai eller noko slikt... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 kim roger is hawt! camilla heter jeg Camilla er hottest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Marius heter jeg Marius Betydning: Guden Mars, krigersk, mandig Forklaring: Guttenavnet stammer fra et romersk familienavn som kan være utledet fra den romerske krigsguden Mars, men det kan også være utledet av det latinske adjektivet "mas" som betyr "mandig". Navnedag: 19. januar Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Camilla er digg navn! Jeg heter Håvard Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Julie Betydning: Dunskjeggete ( :!: ) Forklaring: Jentenavnet er en variant av Julia, som er en latinsk feminin form av Julius, som kommer fra et romersk familenavn som sannsynligvis er utledet fra det latinske ordet "ioulos" som betyr "dunskjeggete". Navnedag: 12. april Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå