-Just-Me- Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Imponerende, meget imponerende, Joakim 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Imponerende, meget imponerende, Joakim synsk jeg vettu! xD Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Imponerende, meget imponerende, Joakim synsk jeg vettu! xD Ja, må jo være noe som får deg til å si Kjetil. Aner bare ikke hva 1 Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Anine her.... litt uvanlig, jeg er fornøyd Betydning: Nåde Forklaring: Jentenavnet er en form av Anna, som igjen er en latinskinfluert form av Hannah, som kommer fra det hebraiske ordet Channah som betyr "gunst" eller "nåde". Popularitet: Omlag 700 personer i Norge har jentenavnet Anine som første eller eneste fornavn. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Imponerende, meget imponerende, Joakim synsk jeg vettu! xD Ja, må jo være noe som får deg til å si Kjetil. Aner bare ikke hva yep er fordi jeg er synsk Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Shahab her. Betyr: shooting star, eller meteor. Jepp, er Iransk. Endret 21. juli 2010 av Shibiz Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Heh, jeg føler det bare er gutter her. x) Uansett; jeg heter Grete. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå