theoriginalAidskake Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ida. Siden det allerde er 3 andre idaer her, har vi blitt nummerert for ordens skyld. Jeg er ida2. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Thomas, som dere kanskje skjønner fra nicket. Thomas eller Tomas er et mannsnavn av det arameiske ordet תוםא (Tôma). Den avsluttende s-en er lagt til av de greske nedtegnerne av testamentene for å omgjøre ordet til hankjønnsform. Navnet betyr «tvilling» og var opprinnelig et kallenavn til en av Jesu disipler. Navnet vant populæritet på 1100-tallet etter Thomas Beckets martyrdød. Thomas har navnedag 28. januar i Frankrike, 3. juli i Frankrike og Tyskland, 15. april i Hellas og 21. desember i Norge. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 My name is Adrain What is yah name? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Martin. I wonder what Skarstad's name is... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Marthe her...tror jeg utelater mellom navnet Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Marthe her...tror jeg utelater mellom navnet Juks! -- Jeg heter fortsatt Kari! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tørs ikke si mitt egentlige navn, for da kan dere bare google det så finner dere meg:P Det er veldig, veldig spesielt:P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tørs ikke si mitt egentlige navn, for da kan dere bare google det så finner dere meg:P Det er veldig, veldig spesielt:P Yufuck isbilen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå