Jarmo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Seriøst, har denne tråden livets rett? Jada, vet at flere typer av telletråder tillates her i huset nå for tiden men, men...? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Personlig syns jeg dette er en av de mest unyttige telletrådene jeg har i mine 3 år på forumet. Endret 19. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Likevel har du flest innlegg i denne tråden Endret 19. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Likevel har du flest innlegg i denne tråden jeg kan vel syns den er unyttig for det om Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Som med alle andre slike tråder er de i utgangspunktet ikke telletråder. De blir det fordi brukerene ikke gidder å skrive noe mer enn navnet sitt, gjerne med "Jeg heter" eller lignende frase foran. Som vanlig prøver jeg jo da å oppfordre til litt mer omfattende innlegg, dels ved å sette et godt eksempel med mitt innlegg, men også ved å direkte oppfordre til bedre innlegg. Dette får som regel ingen innvirkning, og man er like langt. Så ja, dette er en bortkastet telletråd, er enig i det. uinteressant å lese er den også. Om folk vil vite fornavnet til folk synes jeg brukere kan ha det i profilen, og gjerne i signatur. Mye bedre det enn i en rotete tråd. For ikke å snakke om at man kan ha fornavnet i brukernavn, selv om det kanskje regnes som litt lite oppfinnsomt. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Me nombre es Peter(bombe?). Endret 21. januar 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Denne tråden irriterer meg Får ikke sove om nettene så lenge denne lever. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Selv syns jeg det er litt morsomt å se navn til brukere jeg har lest mye av, men som jeg ikke aner hva heter. Ikke at det har skjedd så mange ganger hittil i tråden, men. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 watashi no namae wa Ole Christian desu. ( da blei setninga litt lengre enn vanlig ) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Selv syns jeg det er litt morsomt å se navn til brukere jeg har lest mye av, men som jeg ikke aner hva heter. Ikke at det har skjedd så mange ganger hittil i tråden, men. Det var noe jeg ikke hadde tenkt på, bra det er noen som argumenter for denne bisarre tråden. Hva med å lage en tråd som oppfordrer folk til å skrive fornavnet sitt i profilen? Endret 22. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg heter Anders og har bursdag om drøye to timer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Mest sannsynlig Jason, men mer vet jeg ikke Endret 22. februar 2008 av Jason Something Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Marcus Aurelius. Står ikke oppført med det i folkeregisteret men skulle ønske det Betydning: Guden Mars, krigersk, hammer Forklaring: Guttenavnet er utledet (trolig) fra den romerske krigsguden Mars, men betyr også "hammer" på latin. Samme uttale: Marchus, Markus Samme betydning: Marius, Martin, Morten, Martine [Vis alle] Popularitet: Omlag 3 100 personer i Norge har guttenavnet Marcus som første eller eneste fornavn. Grafen over viser når guttenavnet har vært mest og minst populært. Hvis grafen går over én prosent, betyr det at navnet var blant de mest populære navnene på dette tidspunktet. (Kilde: Statistisk sentralbyrå, 2005.)Navnet med punkttegn: *random* Navnet med tegnspråkalfabetet: *random* Navnet med morsetegn: - - · - · - · - · - · · · - · · · Navnet skrevet baklengs: Sucram Navnet på røverspråket: Momarorcocusos Endret 26. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Siden Snorre ville ha lengre svar så tar jeg han på ordet: Navn: Glenn Betydning: Dal Forklaring: Guttenavnet er en variant av Glen, som kommer fra et skotsk etternavn, som kommer fra det gæliske ordet "gleann", som betyr "dal". Navnedag: 26. mars* Samme uttale: Glen Popularitet: Omlag 4 000 personer i Norge har guttenavnet Glenn som første eller eneste fornavn. Navnepopularitet Grafen over viser når guttenavnet har vært mest og minst populært. Hvis grafen går over én prosent, betyr det at navnet var blant de mest populære navnene på dette tidspunktet. (Kilde: Statistisk sentralbyrå, 2005.) Navnet med punkttegn: Glenn Navnet med tegnspråkalfabetet: Glenn Navnet med morsetegn: - - · · - · · · - · - · Navnet skrevet baklengs: Nnelg Navnet på røverspråket: Goglolenonnon Endret 26. januar 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå