Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Frederic Genial måte og si det på da Oppi her sa du at du het Marius? Mente Touch of Red, glemte og skrive det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Rebecca would be teh name. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 De kaller meg....Tommy. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 At det er ingen her som heter Anders er jo helt utrolig. Anders betyr mandig, så alle som heter det bør være stolt! Jeg er det Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tom Vìctor (eg er halvt russisk) Faen så flaut. Heldigvis er det ingen som kallar meg det Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Tom Vìctor (eg er halvt russisk) Faen så flaut. Heldigvis er det ingen som kallar meg det Hva er så flaut med å hete Tom Victor? Hva kaller folk deg i stedet? Heter, som sagt, Ivar. Edit: Er Ivar bittelitt svensk? Tror ikke det, er ikke så veldig mye svensk. Endret 19. januar 2008 av überSviker Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg heter Torstein og trives med det. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Tom Vìctor (eg er halvt russisk) Faen så flaut. Heldigvis er det ingen som kallar meg det Hva er så flaut med å hete Tom Victor? Hva kaller folk deg i stedet? Heter, som sagt, Ivar. Edit: Er Ivar bittelitt svensk? Tror ikke det, er ikke så veldig mye svensk. Det kaller ham TV i stedet Edit: Uansett, hvordan kan denne tråden fremdeles være i live? Det er jo en telletråd av dimensjoner. Endret 19. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 QBab: har eg sagt det eller bare tippa du? For det var rett! ûubersvier: jo det er flaut og det er det støggeste navnet i verden, jeg hater foreldra mine for at de kalte meg det Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 QBab: har eg sagt det eller bare tippa du? For det var rett! ûubersvier: jo det er flaut og det er det støggeste navnet i verden, jeg hater foreldra mine for at de kalte meg det Eg har synske evner. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 QBab: har eg sagt det eller bare tippa du? For det var rett! ûubersvier: jo det er flaut og det er det støggeste navnet i verden, jeg hater foreldra mine for at de kalte meg det Jeg kjenner en som heter Tom Victor, og han er dritkul! Er ikke helt sikker på hvordan du kan se det som stygt. Skal jeg klage på at jeg heter Bent, liksom? Det er jo ikke det vanligste. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 kanskje det er meg du kjenner??(det er liksom ikkje så mange som heiter Tom Vìktor) Eg kjenner ein som heiter Bernt, men hatar meg så det er kanskje ikkje deg??(siden du sa han var dritkul) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Edit: Uansett, hvordan kan denne tråden fremdeles være i live? Det er jo en telletråd av dimensjoner. Det er poenget med denne kategorien å ha slike tråder, det er meningen å vær sosial (vi er jo tross alt i Sosialt-forumet). Hadde denne tråden vært i f.eks. OT-Baren hadde den nok vært stengt. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Heter Ivar, gammalmannsnavn synes jeg egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå