Gå til innhold

NOD32 og windows defender forsvant...

Anbefalte innlegg

hei,

disse to programmene forsvant plutselig fra dataen for ca et par uker siden...når jeg går til programfolderene, har exe-filene blitt borte, og jeg får altså ikke startet dem igjen...jeg har nå prøvd å installere nod32 på nytt, men det går heller ikke. jeg får ikke tilgang til \program files\eset\ får jeg beskjed om. når jeg prøver å slette mappa, får jeg ikke slettet den...

noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje en systemgjenoppretting til før de forsvant kan være en løsning?

Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting.

hadde system restore vært skrudd på hadde det kanskje hjulpet....

nå har jeg nettopp prøvd å installere gratisversjonen av AVG antivirus pro som det ble linket til fra sidene her for noen uker siden. får opp følgende feilmelding under installasjonen:

Local machine: installation failed

Installation:

Error: Action failed for file avgamsvr.exe: creating file....

No such file or directory

så, det ser ut som om jeg ikke får installert noen antivirusprogrammer, og de sikkerhetsprogrammene jeg hadde har på mystisk vis forsvunnet...

noen flere forslag?

ps: i tillegg ligger prosessorforbruket konstant mellom 20 og 50% når jeg ser på task manager når jeg ser under "preformance". imidlertid er det ingen tegn til aktivitet i "process"-vinduet under tasks og cpu-bruk der... dette begynte også å skje etter at jeg ikke lenger fikk startet nod32 og windows defender...

Endret av kristofo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...