Gå til innhold

Lodding eller Teiping av Koss Porta Por

Anbefalte innlegg

før jul fikk jeg nettopp bytta Porta Por headsette pga at den høyrehøytaleren var ødelakt, så jeg sitter her med et helt nytt headsett som er brukt 1 gang, på juleaften brukte jeg det for å spille, så plutselig ble lyden borte, jo det var jo seff katta som hadde gnagd over ledninga :thumbdown: og den er kutta mid på ledninga. jeg har prøvd og prøvd men da jeg skjøter ledninga sammen så kommer det ikke noe lyd :( jeg får ikke dette til å stemme! noen som har tips? UTEN om å kjøpe nye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg kikket så veldig nøye på ledningen til Porta Pro, men antagelig er det et tynt lag med lakk på kobbertrådene. Vanskelig å se dersom du ikke har noe å sammenligne med. Dette kan svis vekk med f.eks. en lighter, men det er sikkert enklere å forsøke å få nye i forretningen du kjøpte dem i, snarere enn å forsøke seg på reparasjoner av tvilsom karakter.

Det kan likevel være enklere å bytte ut hele ledningen, men det krever nesten noen som kan lodde litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

om du hgar noen lunde loddekunnskaper klarer du å skjøte, men definitivt ikke noe du gjør med teip, så ville nok gitt opp. koster ikke så mye å kjøpe nye da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...