RufusRotte Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) En kompis av meg driver og titter litt på Dell sine stasjonære XPS maskiner. Er de generelt et ok kjøp? Er Dell maskiner kompatible med deler fra andre produsenter? (Har hørt så mye forskjellig når det gjelder akkurat det) Endret 7. januar 2008 av RufusRotte Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 dell er overprisa spør du meg! spess på stasjonære! jeg hadde heller kjøpt maskin på netshop eller komplett! Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vil si at for folk som ikke har så mye peiling på data og som ikke feks har lyst til å bygge/oppgradere selv, så er Dell et godt alternativ, særlig sett i forhold til PCene man finner hos Elkjøp og liknende kjeder. Det er allikevel verdt å sjekke ferdig-PCene til feks komplett i forhold, både fordi man her kan få mer for pengene (men ikke alltid) og fordi det er lettere å oppgradere disse PCene enn Dell sine. Dell bruker feks BTX-hovedkort, noe om er mildt sagt dårlig utbredt. Man kan derfor risikere å måtte kjøpe veldig mye nytt dersom HK skal byttes. Skjermkort, RAM og prosessor er derimot noe en temmelig enkelt kan bytte selv og her følger Dell fabrikkstandarden. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 vil si dell kan være billig og bra til man legger på for mye ekstra utstyr. Kjøpte selv dell vostro med minimum av dill dall og fikk den billigere enn lignende lappiser Lenke til kommentar
RufusRotte Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Har Dell innebygget nettverkskort i sine stasjonære maskiner? Lenke til kommentar
EspenTS Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har Dell innebygget nettverkskort i sine stasjonære maskiner? De fleste hovedkort har innebygd Ethernet nå for tiden, så det er nok ikke noe problem (med mindre du mener Trådløst) -Mvh. Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå