learntofly Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 På jobb har vi fått bærbare maskiner som brukes i dockingstasjon. Disse maskinene blir brukt rundt på forskjellinge møterom/arbeidsplasser i løpet av dagen, og i samme type dockingstasjon. Relativt ofte slår maskinen seg av når den dockes på ny arbeidsplass. I følge indikatoren på maskinen, så er maskinen på helt til den blir satt i dockingen. Etter at den dockes, slås den helt av (strømmen kutter), så må jeg restarte maskinen. Noen ganger fungerer det derimot uten problemer. Maskinen dette gjelder er en IBM Lenovo T60. Det er totalt 3 stk maskiner det er snakk om, og det er samme problem for alle. Har prøvd å sette maskinen i dvale før jeg tar den ut av docking, men det hjelper ikke. Er det ikke meningen at dette skal fungere på denne måten? Er det meningen at maskinen skal slås helt av før flytting? Hjelp og innspill mottas med takk. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Tillater meg en bump her... Endret 11. januar 2008 av learntofly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå