gecho Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg får ikke åpnet 3DMark03. Jeg får opp ikonet og må installere hver gang jeg klikker. Jeg hopper over purchase online og kommer til Futuremark Corporation /3DMark03 -siden read me. Jeg har lastet ned DirectX9.0, - men kommer ikke videre, - får ingen tilgang utover read me -siden. Hva er galt ? Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har forsøkt purchase online for å få registration code, - uten å lykkes. Finner ikke frem når Futuremark Corporation åpner siden som kommer, hvor finner jeg registration code'n? Må jeg ha registration code for å åpne 3DMark03? Lenke til kommentar
gecho Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Neste spørsmål: Når jeg klikker på snarveien til 3Dmark03 får jeg opp meldingen: Read error in "skins/free/message/logo.tga". Og jeg får fortsatt ikke åpnet programmet. Det er vel ikke mange som har erfaringer med dette ennå, - men hvordan skal jeg tolke meldingen? Det er vel en lesefeil som hindrer åpningen av programmet, hva kan jeg gjøre med det tro? Hjeeelp ... :-? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg ville lastet ned programmet på nytt igjen. Virker som det er noe feil med installasjonsprogrammet. Eventuelt kan du forsøke å installere fra sikkermodus. Da er det mindre sjanse for at ting går galt Lenke til kommentar
gecho Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg skal laste ned på nytt. Men selv etter å ha lastet ned og forsøkt å innstallere DX9 viser SiSoftSandra DX7. Kanskje det er mislyddet installering av DX9.0 som er grunnen? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Kanskje du har gammel versjon av Sandra, som ikke klarer å identifisere DirectX9 ? Lenke til kommentar
John Doe Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har nesten samme problemet, får opp ikonet men den begynner bare med ny installasjon hver gang. Lastet ned 2 ganger og får denne feilmeldingen: Please ensure your DirextX installation is working properly and that yot have the proper drivers installed. Har installert DirectX9, testet med DirectX diagnostic tool. På testen av directDraw: all tests were sucsessful. På testen av Direct 3D får jeg denne feilmeldingen: Direct3D 8 test results: Failure at step 5 (GetDeviceCaps): HRESULT = 0x8876086a (3D not available). Alle DirectX features are enabled. Kan heller ikke spille andre spill Frustrerende... John Lenke til kommentar
gecho Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Kanskje du har gammel versjon av Sandra, som ikke klarer å identifisere DirectX9 ? Ja jeg har SiSoftSandra 2002 på skrivebordet og 2003 i startmenyen eller motsatt, - og kjørte sandra 2002 først. Senere fikk jeg identifisert DX9.0 i Sandra 2003. Men nå har jeg hentet ned 3Dmark03 på nutt, - og den la seg som en DOS-fil på maskinen, - som ikke lar seg installere. Om jeg klikker på ikonet får jeg et sort DOS-bilse opp med tekst at filen ikke lar seg åpne i DOS, vises bare et øyeblikk. Hva nå ... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå