Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Seriene fortsetter... Serie Nikon D200 m/grep + Tokina 12-24mm f/4 pro f/6.3 @17mm 1/1000 ISO 400 Shadow through the air Nikon D200 m/grep + Tokina 12-24mm f/4 pro f/6.3 @17mm 1/1000 ISO 400 Golden Night Nikon D200 m/grep + Tokina 12-24mm f/4 pro f/6.3 @17mm 1/1000 ISO 400 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 tøffe siluetter dette .. likte det første bildet best.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 tøffe siluetter dette .. likte det første bildet best.. Takk! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=890860&hl= Hva er bra? Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fine bilder, fine siluetter, det er eneste det første bildet der er ikke all snøen i forgrunnen siluette, og det skapte litt "støy" i bildet. Generellt for alle tre bildene så synest jeg at det skitrekket var pittelitt irriterende, hadde ikke gått ann å tatt fra annen vinkel, eller nærmere hoppet for å fått MINDRE skitrekk? For å klage på alpinisten din, så kan jeg ikke se at han tar i skia på det første bildet? hehe Fine bilder, og syns du har fått fram alpinisten samtidig som det er eit slags landskapsfoto, likte himmelen din veldig godt på det første, men likte mindre den "sepia-tonen" du brukte i de to siste. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Takker! Vet at heisen sarver alt, men det er for mye jobb å gjøre, og bildene ble tatt i forbinnelse med reklamering for skisenteret, så da ville jeg ha med heisen. Skal ta nye bilder senere uten heis, venter bare på guts nok til å kjøpe fisheye. Å nei, han rekker ikke grabbe, men har ca 9 slike serier, så bare vent... Endret 7. januar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (OT: Hvor gammel er du Mr.Olsen?Så et selvportrett i den selvportrett greien og der så du ikke gammel ut) Jeg syns du tar super bra bilder hver gang. Likte vell best nr.2 og 3 denne gangen og kanskje da nr.3 aller best pga den mest dramatiske bakgrunnen. Jeg har ingen grunn for at jeg ikke likte nr.1 like godt, mulig jeg bare ikke liker sånne bilder.. :S Flotte bilder alle tre. Fint motiv og flott resultat Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 arcoiris: Heisann! Jeg er nå en 17 år gammel snørrunge fra Trondheim (Bursdag i dag, 7. Jan) Har tatt bilder siden jeg fikk mitt første kamera høsten 2005, og interessn har vokst betydelig! Takk for at du liker bildene mine, betyr mer enn du aner Jeg syns ikke nr 1 kan sammenliknes med 2 og 3 engang fordi det er så forskjellige bilder. Faoritten min blant de med gul himmel legges ut senere i kveld, da det er av en annen kjører. Jeg forbanner meg bare på heisen i bakgrunnen som sarver alle bildene! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Vel tanken var god, og det var godt utført. Bildet lider allikevel av at jibberen ikke har helt prikkfri stil, og ser litt for stiv ut og litt ute av balanse. Når du tar bilder av noen som ikke har superpen stil, så ville jeg tatt bare ett og ett bilde, da får du dem ofte i et godt tispunkt. Ikke hold knappen inne på continous, men følg med og tenk, når du bruker rytmen fra tidligere hopp får du dem ofte i det beste tidspunktet. De to nederste bildene ser litt mer ut som en iPod reklame, de med silhouetter. Det fungerer ikke i denne sammenhengen, og heisen er ganske forstyrrende, spesielt vinkelen den kommer inn i. Hvis du har Canon burde du kjøpe en ST-E2 transmitter og 2 blitser. De gode ski-fotografene bruker ofte blitser, for å gjøre lyset mer spennende på kjøreren, og kvitte seg med skygger. EDIT: det som også ser kult ut er å bruke telelinser (kraftige). da kan du ta bilder uten å forstyrre og stå i veien. og du får kommet nærme objektet, som er viktig i mange slike bilder. hvis naturen er givende, ha den med, hvis den ikke, kvitt deg med luften rundt. på rails tar det seg ofte ut med å komme nærme og ha større blenderåpninger. Endret 7. januar 2008 av abbarve Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Takk for kommentar! Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Off topic: Gratulerer med dagen Mr. Olsen, 17 år i dag? like gammel som meg da Blir 17 i Juli Håper på å få se bildene dine uten skitrekket! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Off topic: Gratulerer med dagen Mr. Olsen, 17 år i dag? like gammel som meg da Blir 17 i Juli Håper på å få se bildene dine uten skitrekket! Takk! Tror nok ikke jeg gidder det, blir så mye arbeid. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ot:Oyy, glemte helt å si gratulerer med dagen, ble vist helt i sjokk så jeg glemte det helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå